• Disan

Järfällaföräldrar 5

Mirix skrev 2009-05-13 15:02:46 följande:
    Fanny e allergisk mot prickar, viste du inte det? Hon mår fysiskt illa! O mira i rosa klänning?? Det känns faktikst helt galet för oss.. Konstigt va? Yes klockan 12 vid bussarna på fredag.
    Men hon är säkert rysligt söt ändå!!!

Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
  • Disan
    Fika hos matglad cirka 14.00(???)
    Disan + 2
    Mirix + 1 (ej mellan 11-13)
    Matglad (beroende på var?)

Fika/ parklek hos BT fredag 15/5 ca kl 14- 14.30
    (Går gärna prommis innan!)

BT +2
    Marina + 2 (om jag har barnvakt till André)
    Maraja + 2 (men hoppar prommis)
    Mirix + 1 (jag vill oxå vara med o prommenera, har ni bestämt något änn??)
    Lilla T + 1
    Disan + 2
    Kajsa +2
    Tip+1
  • Disan

Hur hittar jag hem till matglad?

flurran: skall inte vara med. Hejar på dig!!

• Disan

Grattis till er som har nya skor! Köpte själv ett par underbara jympaskor från Rockport här om veckan. De har lufthål (en del av skon är nät) och väger typ ingenting! Happy!

• Disan

matglad: Inboxar du lite info om hur jag kommer hem till dig? Vilken buss och så? Åker via Barkarby.

• Disan

matglad: Jag betalade bara 306 kr efter att Chris säljasrabatt dragits av Kan det bli bättre? Vet dock inte hur mkt de kostade innan... Lite drygt 400 kr kanske?

• Disan

flurran: Jag skall ta ett snabbt race ut till Outlet om en ministund, men det blir stressigt, har bara en halvtimme på mig att byta lite porslin och ngr ramar... Pust!

såå... matglad: Eftersom jag snart drar härifrån kommer jag inte att vara kontaktbar, men har tagit ditt nr så jag ringer om vi inte hinner höras innan. Så får du beskriva vägen efter hand

• Disan

Tack för igår tjejer!! Såå trevligt minsann!! Lite ont om tid bara... Lunch nästa gång?

Har massor att skriva, men har även en ickesovande bebis på armen... Får se hur det blir...

• Disan

Tack för idag den lilla stund vi var med idag!

Självklart fortsatte Maya att skrika i ngn minut efter att vi gått, sedan lugnade hon sig och låg bara och tittade i vagnen hela vägen hem och fram tills nu då tröttheten kom åter! SUCK! Kunde alltså ha stannat en stund till... Men det är inget roligt för omgivningen att höra en bebis skrika, så man hade ändå inte spec mkt val...

Nu har vi dock tittat på Ugly Betty och haft det mys, jag och tjejerna

• Disan

Ja, misses, hur gick det med brodern din? Hemskt det där! Hoppas att det inte var alltför mkt skador...

syster: Jag vann nog ändå! Bara det att jag inte var inloggad. Är det ngn som har ngn gift man kan ta så att man kommer till Sankte Per? {#lang_emotions_throwup}

maraja: ang alkohol och amning så sägs det ju i Sverige att man kan ta ett glas vin då och då, den promille du har i blodet har du även i mjölken, men ung ett glas vin försvinner efter fyra timmar. Läste en jätteintressant artikel i senaste Bolaget (bolagets egna tidning) som mamma gav mig just pga detta. Där stod det också om myten om att filmjölk innehåller alkohol, det gör det alltså INTE. Enl de senaste undersökningarna tar barnen inte skada av en låg promillehalt, MEN de sover sämre efter att ha fått i sig lika mycket som när mamman druckit ett glas vin, vilket tyder på att ngt neg sker. Om du vill kan du få min tidning och läsa hela alltet? Eller hämta en själv

Iaf haft en skitdålig natt eftersom jag har hört stumpan prata hela tiden. Är så trött och har nu varit uppe och hoppat läääänge. Vill bara sova sött och inte störas av diverse barn hela tiden. Hur kul är det att behöva gå och lägga sig kl 20.00 på kvällarna bara för att man har ångest över hur natten skall bli??

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5