Bugaboo Bee tråden nr 3
Här pratar vi Bugaboo Bee...Visserligen finns en superb Bugabootråd, men vi vill _bara_ prata Bee
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html
Här pratar vi Bugaboo Bee...Visserligen finns en superb Bugabootråd, men vi vill _bara_ prata Bee
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html
Jag är så nöjd med min Bee
Om man jämför med andra vagnar jag haft (Emmaljunga och Carena) är det en så stor skillnad på kvalitet, smidighet och lättkördhet. Alla som kör min dotters vagn blir imponerade av hur skön den är att köra
... Tycker absolut att du ska köpa en Bee!
Alla som provar min bee är SÅ himla impade, alla älskar den men alla har interåd.
Vi köpte en i nyskick fastbegagnad, skulle jag absolut våga göra.
Jag har stor respekt för min vagn, skulle aldrig drömma om att dra den upp i trappor o så... den väger ju så lite att jag bär den.
Jag är också helnöjd med min bee, absolut den bästa vagn jag testat, även om jag skulle vilja ändra på några småsaker.. Men när det kommer till smidighet så finns det ju inget annat att ens jämföra med tycker jag!
Men allvarligt, jag har inte ens fått svar från bugaboo ang selen..
Jag har fyllt i formuläret på deras hemsida, samt emailat två gånger...
jag har en helt ny vagn (en vecka)
det har hänt flera gånger att när jag bromsat vagnen att bromsen bara ligger på på ett hjul. något som hänt er?
vill inte reklamera vagnen redan efter en vecka ju....
Idag var vi i väg och provkörde Bee och tom maken föll pladask, så nu blir det en sån!
Och trots att själva vagnen var så liten fick vår 3,5 åring plats (fast han är väl stor som en "normal" 2-åring i och för sig
)
Hade det bara varit en butik med normal service hade vi förmodligen köpt en på stört men de var helt ointresserade av kunder och försäljning så vi går nog någon annanstans. Så, var köper vi bäst en Bee i Sthlm?
Har inte så bra rykte direkt...babyproffsen i barkaby säljer bugaboo nu. kanske känns tryggast att handla på en större kedja om det händer nåt med vagnen. verkar ju som att det är några mindre butiker som stängt/slutat sälja.