• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Senap
    Kajsan skrev 2009-04-28 21:40:04 följande:
    Det skiter jag i! Okej så, det är inte dig jag är arg på , jag försöker sätta igång nån form av hat mot Bee nu, för nu kommer den säljas, och jag vill inte det
    Du kan få ta på min vagn när du får abstinens. *erbjuder generöst*
    My sugar is raw
  • tulle17
    ami skrev 2009-04-28 22:27:34 följande:
    Ingen som har parasoll (nyare) och vet hur många fästen som ska vara med?
    Jag köpte mitt i lördags och det var två fästen med! Men jag vill ha parasollet fram, så jag tog mugghållarens fäste istället.Mugghållaren fick flytta ner lite med det större fästet.
  • ami
    tulle17 skrev 2009-04-28 22:42:14 följande:
    Jag köpte mitt i lördags och det var två fästen med! Men jag vill ha parasollet fram, så jag tog mugghållarens fäste istället.Mugghållaren fick flytta ner lite med det större fästet.
    Aha, smart!
  • 3232

Var kan man köpa en sittdyna i något fint tyg till min Bee? Någon som har tips?

• tulle17
    3232 skrev 2009-04-29 11:15:07 följande:
    Var kan man köpa en sittdyna i något fint tyg till min Bee? Någon som har tips?
    Jag har lekt med camklädseln till min Bee vagn! Men jag är inte i behov av selen.Jag är tokig i den nya gröna färgen som matchar min skötväska.Bilder finns i mitt galleri.Jag har också en dyna från Ditten datten som sitter perfekt.
  • Miss Lau

När jag läser här blir jag nästan avskräckt! Är Bee en dålig vagn överlag eller vad säger ni? Och om jag ska köpa en beg. är det något speciellt man bör kika på?

• Kajsan
    Miss Lau skrev 2009-04-29 14:29:54 följande:
    När jag läser här blir jag nästan avskräckt! Är Bee en dålig vagn överlag eller vad säger ni? Och om jag ska köpa en beg. är det något speciellt man bör kika på?
    Nej, Bee är en bra vagn! Men selen är helt åt he-vete.
    Som tur är verkar det gå att beställa en ny.
    Nu får alla komma in till mig ! Välkomna
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2009-04-28 19:53:32 följande:
    Var hittar man serienumret på Bee? Eller har den inget?*vänder upp och ned på vagnen*
    På den svarta "plattan" under sätet. Där sitter ett rätt stort klistermärke (transparant) där bla serienumret står.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Senap
    Stargirl skrev 2009-04-29 15:15:07 följande:
    På den svarta "plattan" under sätet. Där sitter ett rätt stort klistermärke (transparant) där bla serienumret står.
    Tack, jag hittade den till slut efter direktionshjälp och att jag tog bort sätet helt.
    My sugar is raw
  • bennysson
    Miss Lau skrev 2009-04-29 14:29:54 följande:
    Bee är en toppenvagn.. men JAG skulle nog inte köpa en beg... med tanke på att den har en del fel ibland.. bättre att köpa en ny och ha garanti.. så känneer jag iaf
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3