• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Miss Lau
    emeliev skrev 2009-05-03 21:23:53 följande:
    babyproffsen i barkaby säljer bugaboo nu. kanske känns tryggast att handla på en större kedja om det händer nåt med vagnen. verkar ju som att det är några mindre butiker som stängt/slutat sälja.
    Det var just där vi var och ärligt talat kommer jag inte köpa någonting i den butiken.....
  • Senap
    Miss Lau skrev 2009-05-04 07:43:41 följande:
    Det var just där vi var och ärligt talat kommer jag inte köpa någonting i den butiken.....
    Nej, jag har bara hört liknande reaktioner.
    Nyöppnat och redan oengagerade. Dessutom outbildade i vagnarna de säljer.

Jag har svårt att tipsa nu. Det är ingen butik som lyser med sin stora servicevilja. {#lang_emotions_undecided}
    Bonti är vansinnigt okunniga.
    Jag köpte min på barnbutiken men vet inte hur de är sedan de bytte ägare.
    Babytown är helt nyöppnat och de var trevliga när jag var och rekade lite.
    Sprall får man dubbel bonus som sagt men man får avbryta personalen när de står och snattrar med varandra för att få hjälp.
    My sugar is raw
  • emeliev
    Miss Lau skrev 2009-05-04 07:43:41 följande:
    ok. va synd. tråkigt när personalen inte är villig att hjälpa sina kunder.
  • Leo och Elliots Mamma
    emeliev skrev 2009-05-04 08:42:00 följande:
    ok. va synd. tråkigt när personalen inte är villig att hjälpa sina kunder.
    Då rekommenderar jag varmt Sprall på Nk (där jag köpte min Bee som jag sedan iof reklamerade...men kanon hela den "Bee resan")!!!
  • Senap
    Leo och Elliots Mamma skrev 2009-05-04 09:53:29 följande:
    Då rekommenderar jag varmt Sprall på Nk (där jag köpte min Bee som jag sedan iof reklamerade...men kanon hela den "Bee resan")!!!
    Kul att höra. Jag kommer aldrig så långt att jag handlar eftersom jag först få dra dem från deras interna tjatter. Sedan ser de ut som fågelholkar när jag vill ha hjälp.
    My sugar is raw
  • Leo och Elliots Mamma
    Shoegirl skrev 2009-05-04 09:57:07 följande:
    Kul att höra. Jag kommer aldrig så långt att jag handlar eftersom jag först få dra dem från deras interna tjatter. Sedan ser de ut som fågelholkar när jag vill ha hjälp.
    Vad tråkigt. Har iof mest haft kontakt med butikschefen och en annan tjej...kanske bytt folk oxå. Trist i sådana fall. Iof var det en tjej i höstas som var ny, då jag och min väninna fick visa hur man satte fast sitsen på Been för henne (var när jag fick mitt andra chassi i ordningen)...men hon försökte engagera sig och var trevlig iaf
  • Senap
    Leo och Elliots Mamma skrev 2009-05-04 10:08:58 följande:
    Vad tråkigt. Har iof mest haft kontakt med butikschefen och en annan tjej...kanske bytt folk oxå. Trist i sådana fall. Iof var det en tjej i höstas som var ny, då jag och min väninna fick visa hur man satte fast sitsen på Been för henne (var när jag fick mitt andra chassi i ordningen)...men hon försökte engagera sig och var trevlig iaf
    Nja, det är inget nytt fenomen. Jag har haft barn sedan 2005.
    My sugar is raw
  • Leo och Elliots Mamma
    Shoegirl skrev 2009-05-04 10:13:21 följande:
    Nja, det är inget nytt fenomen. Jag har haft barn sedan 2005.
    Jag med Men har iof bara köpt min Bee vagn där och de andra vagnarna på andra ställen...Men tycker nog att det har varit helt ok...å så med tanke på bonusen oxå
  • Senap
    Leo och Elliots Mamma skrev 2009-05-04 10:17:16 följande:
    Jag med Men har iof bara köpt min Bee vagn där och de andra vagnarna på andra ställen...Men tycker nog att det har varit helt ok...å så med tanke på bonusen oxå
    Ja, men de har alltid varit trevligare i deras andra butik så då blir det att jag handlar där iaf.
    My sugar is raw
  • Leo och Elliots Mamma
    Shoegirl skrev 2009-05-04 10:18:12 följande:
    Ja, men de har alltid varit trevligare i deras andra butik så då blir det att jag handlar där iaf.
    Aha, ja dit har jag iof aldrig tagit mig...får prova det Men då blir det inga bonuspoäng
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3