• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • nica83
    Shoegirl skrev 2009-06-06 12:56:45 följande:
    Alla då det är en present från Bugaboo.
    Det är ju toppen! Ska genast kolla upp. Kan ju vara aktuellt med tanke på ev framtida syskon och så.
  • arkeologitjejen
    H I L L A skrev 2009-06-06 08:09:36 följande:
    Jag har precis köpt min Bee och när jag fäller ihop den (sitsen framåtvänd) så knakar och smäller det, låter som något går sönder ska det vara så ??? Den vill liksom inte fälla ihop sig helt själv utan jag får trycka till lite så den fälls ihop helt. Spelar ingen roll om jag har bromsen i eller inte, den smäller ändå.
    Skumt, det har jag aldrig upplevt. Har du kollat så att inget är i kläm? Tex handtaget vid bromsen kommer ibland i kläm när jag fäller ihop min vagn, men aldrig att det låter eller smäller. Skulle nog be återförsäljaren titta lite på den om jag var du.
    Mamma till Linnea, född mars 2008.
  • Tezzan1981
    arkeologitjejen skrev 2009-06-06 19:54:01 följande:
    Skumt, det har jag aldrig upplevt. Har du kollat så att inget är i kläm? Tex handtaget vid bromsen kommer ibland i kläm när jag fäller ihop min vagn, men aldrig att det låter eller smäller. Skulle nog be återförsäljaren titta lite på den om jag var du.
    är det nån som kan förklara för mig vad det där handtaget vid bromsen är där för?
    det enda det gör är att irritera mig. det böjer ut sig, särskilt då jag fäller vagnen. det har tom blivit deformerat för att vagnen har "klämt" det felaktigt vid ihopfällning utan att jag märkte det.
  • Senap
    Tezzan1981 skrev 2009-06-06 20:16:25 följande:
    är det nån som kan förklara för mig vad det där handtaget vid bromsen är där för? det enda det gör är att irritera mig. det böjer ut sig, särskilt då jag fäller vagnen. det har tom blivit deformerat för att vagnen har "klämt" det felaktigt vid ihopfällning utan att jag märkte det.
    Bära vagnen med när den är ihopfälld
    My sugar is raw
  • Tezzan1981
    Shoegirl skrev 2009-06-06 20:19:21 följande:
    Bära vagnen med när den är ihopfälld
    men det går ju inte......ryggstödet faller ju ut då....
  • arkeologitjejen
    Tezzan1981 skrev 2009-06-06 20:26:31 följande:
    men det går ju inte......ryggstödet faller ju ut då....
    Nej, du lägger ju armen över vagnen som du bär närmast kroppen och sedan bär du i handtaget. Funkar klockrent.
  • Tezzan1981
    arkeologitjejen skrev 2009-06-06 20:55:43 följande:
    Nej, du lägger ju armen över vagnen som du bär närmast kroppen och sedan bär du i handtaget. Funkar klockrent.
    jag antar att du ha framåtvänd sits då? kanske går bättre då, har inte prövat...
    för min är bakåtvänd och det går inte som du skriver. vagnen skär in i armen och det är allmänt otympligt. går inte alls...
  • arkeologitjejen
    Tezzan1981 skrev 2009-06-06 21:06:01 följande:
    jag antar att du ha framåtvänd sits då? kanske går bättre då, har inte prövat... för min är bakåtvänd och det går inte som du skriver. vagnen skär in i armen och det är allmänt otympligt. går inte alls...
    Nej, jag har sitsen bakåtvänd (Linnea sitter vänd mot mig) och har inte några problem.
  • Tezzan1981
    arkeologitjejen skrev 2009-06-06 21:14:57 följande:
    Nej, jag har sitsen bakåtvänd (Linnea sitter vänd mot mig) och har inte några problem.
    ok...kanske har för höga krav då...hehe ;) för min man skrattade när jag skulle bära omkring vagnen nu är jag prövade. så otympligt blev det...knappast som att bara ta tag i ett handtag och lyfta.
    skumt....
  • arkeologitjejen
    Tezzan1981 skrev 2009-06-06 21:21:40 följande:
    ok...kanske har för höga krav då...hehe ;) för min man skrattade när jag skulle bära omkring vagnen nu är jag prövade. så otympligt blev det...knappast som att bara ta tag i ett handtag och lyfta. skumt....
    Ja, det är ju inte som att trippa fram med en liten Gucciväska, men det funkar. Å andra sidan har jag rätt långa armar.

Nä, dags att göra något annat på nationaldagen än att sitta på familjeliv. Börjar få onda blickar.
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3