• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Noiis
    emeliev skrev 2009-06-06 08:54:50 följande:
    Noas mamma skrev 2009-06-06 01:25:09 följande: snyggt. men om det är "vanligt" tyg. regnar det inte igenom då på en gång? ska man sy dubbelt? eller vad är bäst?
    Noas mamma skrev 2009-06-06 01:25:09 följande:
     dålig bild sorry, tagen med mobil kamera nej de va inte svårt. detta tyg köpte jag på ikea
    aa de e vanligt tyg, typ bommul eller nåt sånt. jag sydde bara enkelt men sy dubbelt är ju jätte fint speciellt om man har ett mindre barn så har den nåt att titta på oxå. mej jag upplevde inte att de regnade in. man får ju köpa ett tyg som är tätvävd. jag hade den där under vintern så de snöade mest, men åter igen nej jag har aldrig varit med om att noa blivit blöt igenom sufletten av nån av alla miljoner sufletter jag har sytt och om de regnar mycket så har man ju endå regnskyddet på!
  • PALGBG

Hej till vilken ålder är Bee bäst anpassad? Har en UJ men vill inte vända min bebis från mig redan vid 5-6 månaders ålder. Kan jag använda en Bee som komplementvagn då? Med eller utan babycocoon. Får benen plats eller hänger de bara fritt?

Någon som har bilder på små bebisar i en Bee med och utan Babycocoon och åkpåse?

Tacksam för svar.

• emeliev

Noas mamma skrev 2009-06-06 23:36:47 följande:

aa de e vanligt tyg, typ bommul eller nåt sånt. jag sydde bara enkelt men sy dubbelt är ju jätte fint speciellt om man har ett mindre barn så har den nåt att titta på oxå. mej jag upplevde inte att de regnade in. man får ju köpa ett tyg som är tätvävd. jag hade den där under vintern så de snöade mest, men åter igen nej jag har aldrig varit med om att noa blivit blöt igenom sufletten av nån av alla miljoner sufletter jag har sytt och om de regnar mycket så har man ju endå regnskyddet på!
    ok.. då ska jag nog försöka sy en själv. spännande!!
  • panzermensch
    PALGBG skrev 2009-06-07 00:27:12 följande:
    Hej till vilken ålder är Bee bäst anpassad? Har en UJ men vill inte vända min bebis från mig redan vid 5-6 månaders ålder. Kan jag använda en Bee som komplementvagn då? Med eller utan babycocoon. Får benen plats eller hänger de bara fritt? Någon som har bilder på små bebisar i en Bee med och utan Babycocoon och åkpåse? Tacksam för svar.
    Jag har min pyttis i been nu men i en P&T lift Hon är 6 v. När hon blir stor nog att ha sele kommer jag ha åkpåse till tror jag för då blir det ändå kyligare tider
    Livet är som en regnbåge - man behöver både regn och sol för att se alla färgerna
  • straw2008
    Tezzan1981 skrev 2009-06-06 20:26:31 följande:
    men det går ju inte......ryggstödet faller ju ut då....
    Jo för oss funkar det toppen att bära så, alltså handtaget ska flärpa ut när du fäller o sen ska du peta tillbaka det när du burit färdigt.
  • Stargirl
    Hej till vilken ålder är Bee bäst anpassad? Har en UJ men vill inte vända min bebis från mig redan vid 5-6 månaders ålder. Kan jag använda en Bee som komplementvagn då? Med eller utan babycocoon. Får benen plats eller hänger de bara fritt?Någon som har bilder på små bebisar i en Bee med och utan Babycocoon och åkpåse?Tacksam för svar.
    Jag har använt vagnen sedan dottern var 8 månader. Vi körde med åkpåse från början och det funkade finemang. Det var ombonat med åkpåsen.
    Avänder Bee fortfarande men dottern är 2,4 månader.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • PALGBG

Tack för era svar men fler önskas.

• emeliev
    Hej till vilken ålder är Bee bäst anpassad? Har en UJ men vill inte vända min bebis från mig redan vid 5-6 månaders ålder. Kan jag använda en Bee som komplementvagn då? Med eller utan babycocoon. Får benen plats eller hänger de bara fritt? Någon som har bilder på små bebisar i en Bee med och utan Babycocoon och åkpåse? Tacksam för svar.
    du behöver väl ingen mjuklift när barnet är så stort?
    min pojk började använda bee när han va 4, 5 mån. helnöjd att kunna se ist för att ligga ner. benen hänger ganska fritt. beror väl på hur lång barnet är.
  • Senap
    Jag tror den fungerar utmärkt i mellanfasen till man vill föra framåtvänt. Jag har inte prövat än då dotra fortfarande stångar min blåsa.
    Jag skulle dock inte köpa en mjukllift till en 5-månaders. Istället skulle jag köpa/sy en mjuk dyna att ha under så det blir lite mjukare.
    My sugar is raw
  • nica83
    Hej till vilken ålder är Bee bäst anpassad? Har en UJ men vill inte vända min bebis från mig redan vid 5-6 månaders ålder. Kan jag använda en Bee som komplementvagn då? Med eller utan babycocoon. Får benen plats eller hänger de bara fritt?Någon som har bilder på små bebisar i en Bee med och utan Babycocoon och åkpåse?Tacksam för svar.
    Funkar jättebra! Sonen började använda sig från ca 5 månader och han låg och tjöt av lycka
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3