• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • nica83

Ang att man får en solskyddskärm när man köper Breeze-sufflett så gäller det bara vid nyköp av vagn! Så ni vet, frågade i butik idag. Synd att man redan har en Bee då. Kunde de bjussat på tycker man när den har varit inne för reparation 3 gånger!

• arkeologitjejen
    nica83 skrev 2009-06-08 17:27:35 följande:
    Ang att man får en solskyddskärm när man köper Breeze-sufflett så gäller det bara vid nyköp av vagn! Så ni vet, frågade i butik idag. Synd att man redan har en Bee då. Kunde de bjussat på tycker man när den har varit inne för reparation 3 gånger!
    Har den varit inne på rep tre gånger så kan du ju alltid häva köpet och köpa en ny tillsammans med en breezy.
    Mamma till Linnea, född mars 2008.
  • nica83
    arkeologitjejen skrev 2009-06-08 17:55:56 följande:
    Har den varit inne på rep tre gånger så kan du ju alltid häva köpet och köpa en ny tillsammans med en breezy.
    Tyvärr inte samma fel, vilket det måste vara. Har varit 3 olika fel. Nu har garantin gått ut också... Annars hade det varit en utmärkt idé
  • Senap
    LillaJag89 skrev 2009-06-08 18:49:24 följande:
    någon som vet om man kan byta fästen på det gamla parasollet? har ett sånt på camen, och undrar om man bara kan byta fästen så de passar på been?
    Nej, vad jag vet går inte det. {#lang_emotions_undecided}
    My sugar is raw
  • Noiis
    LillaJag89 skrev 2009-06-08 19:10:46 följande:
    okej, synd.får shoppa nytt då..är det bättre att köpa solsuflett+ uv skydd eller parasoll?
    jag skulle köpa parasollet! men de beror ju på vad man har för typ av barn är ju inta alltid man måste ha skydd på och jag tycker att de e smidigt att bara kunna fälla upp ett parasoll vid behov. sen så skulle min son bli tokig om jag hade han vaken i vagnen med solskyddet på! själva sollarsufletten tycker jag är perfekt så att barnen får in luft i vagnen. synd bara att dom inte är speciellt snygga och bara i en färg till been
  • straw2008
    LillaJag89 skrev 2009-06-08 19:10:46 följande:
    okej, synd.får shoppa nytt då..är det bättre att köpa solsuflett+ uv skydd eller parasoll?
    Hatar parasollet köpte ett men sålde direkt vidare, svårstyrt som attans plus att man står ju inte alltid still med vagnen o direkt man flyttar den så måste man rikta om parasollhelvetet.
  • modestyclara
    straw2008 skrev 2009-06-08 20:48:25 följande:
    Hatar parasollet köpte ett men sålde direkt vidare, svårstyrt som attans plus att man står ju inte alltid still med vagnen o direkt man flyttar den så måste man rikta om parasollhelvetet.
    Så tycker jag om andra parasoll men Buggans är toppen. Man ska ha det på motsatt sida av vagnen sett från solen och så riktar man det över vagnen bara...
  • straw2008
    modestyclara skrev 2009-06-08 20:51:27 följande:
    Så tycker jag om andra parasoll men Buggans är toppen. Man ska ha det på motsatt sida av vagnen sett från solen och så riktar man det över vagnen bara...
    Jag kör bara med orgilangrejjer men hatade parasollet.

Idag fick jag bromsklossar hemskickade eftersom jag reggat min bee på bb.com har ni andra fått det?

De var lätta att montera hur som helst.
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3