Bugaboo Bee tråden nr 3
Här pratar vi Bugaboo Bee...Visserligen finns en superb Bugabootråd, men vi vill _bara_ prata Bee
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html
Här pratar vi Bugaboo Bee...Visserligen finns en superb Bugabootråd, men vi vill _bara_ prata Bee
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html
bugaboo själva säger att de bara finns en modell, vilket de bevisligen inte finns. även jag har frågat dom om detta och fick de svaret att de bara finns en modell. och när jag visade bilderna på mina så vart de tyst.
Men den förklaringen som jag har hört av nån här inne... (shoegal kanske?) så va de väl så att när been kom så gjordes den med dom tjockare vingarna. men de blev tydligen en väldans massa gnäll på att been va trång speciellt i dom länderna där barnen har lite mer hull. därför gjordes de en ny variant med smalare vingar för att man skulle kunna ha been till alla barn och även längre!
sedan har jag oxå hört att dom med tjockare vingar ska ha slutats göra och att man nu bara producerar dom med smala vingar men att de fortfarande finns tjocka som säljs då dom ligger som lager vara. men hurvida de stämmer kan jag inte garantera
okej, för affären där jag köpte min förra veckan har precis börjat sälja bb.. så då måste de fått "gamla" vagnar ju. kan förstå att de är trångt för mulligare barn, för de är ju ganska stor sillnad¨på bilderna.
sitter och spanar efter bee på blocket men det verkar snålt
Provkörde i butik idag och sonen satt som en prins ![]()
Noas mamma skrev 2009-06-16 15:57:37 följande:
Jag har fått dom tjocka vingarna, nu hat iofs min son på 18 månader gott om plats o även min dotter på 7 år får plats om hon skulle vilja, men jag tycker dom är lite ivägen när man ska vända sitsen o komma åt knapparna.... men men det funkar o jag är helnöjd med vagnen