Petra... det är nått som går.. fast mina 'små monster' var värre än din, somnade för typ 10min sen *muttrar och skruvar* aja, imorgon blir det sängdags vid halv åtta då kanske man lär sig att man ska vara tyst och lägga huvudet på kudden i tid. Har det inte varit det ena, så var det det andra eller det tredje sen klockan åtta
var precis på gränsen för Rasmus.. sa till han att sover inte han innan klockan är halv tio så blir det inget fiske imorgon, han har nämligen fått ledigt från skolan för att åka med pappa till en hyrtjärn som Meritor hyrt, men kan man inte lyssna får man inte åka, svårare var det inte.. tror ni han somnade snabbt efter det.
Gick väl sisodär på usö, läkarundersökningen tog typ en timma, killen sov sig igenom 90% av den, blev bara lite småsur på slutet. Läkaren hade en studerande med sig så först beskrev han för henne vad han skulle göra, sen gjorde han det han sagt och sen fick hon göra samma sak.. trodde vi skulle få vara där halva kvällen *s* men, men.. måste prova för att lära så är det ju. pku't tog även det tid, en bm försökte först ta i handen 2ggr, lyckades inte, hämtade in en till och hon fick iallafall in nålen, men räckte inte så blev två stick i foten också och mamma förhöll sig ute i korridoren, räckte gott det man hörde dit ut, men den andra bm sa att 75% av proven är det bara pappan som är med på, mammorna brukar av någon anledning inte vilja vara med.. är pappor mer kallhjärtade tro
skulle inte tro det, men nå'n måste väl och de är väl mer van att ta hand om familjen vad vet jag.
Så får man sluta skriva för nu vaknade liten