• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • MaLevi

Onsdagen 5/10 ca: kl 13.00 på Kingsgården.

Jenny & Levina
    Petra, Jonas & Jesper
    Jessica & Kevin

Petra menar du promenaden 14-15 eller fikat?!?! Jag är flexibel Bara jag är hemma tills Krister kommit hem om det är så vi ska hitta på något inför kvällen

• Peand

Jenny - skolarbete - visst!!!
    Fredag kl 9:30 kanske....Jösses vilka ordningsamma människor vi är som måste boka in allt och bestämma tider.....Men utan Jesper kan jag ju vara ärlig att säga vore ganska skönt. Fy dålig mamma!!! Alltså gärna på förmiddagen....

Onsdagen 5/10 eftermiddag på Kingsgården (Vilken tid?)

Jenny & Levina
    Petra, Jonas & Jesper
    Jessica & Kevin

Ska vi släpa med denna lista i en vecka får vi nog hjälpas åt......

• Peand

Jenny - Nu skriver vi visst om varandra.....
    Menar du att ni umgås på fredagskvällarna??? Nu blir jag grön av avund...Pelle i garaget och jag här....

• Peand

Sorry - såg att du hade satt en tid på fikat, tog fel lista

Onsdagen 5/10 ca: kl 13.00 på Kingsgården.

Jenny & Levina
    Petra, Jonas & Jesper
    Jessica & Kevin

• Peand

Nä, nu är det blåljus på tv......
    Tack för idag och godnatt.....

Johanna - hoppas att helgen blir jättebra där uppe i norr.

• Druvan

Godnatt på er Mammor, vi hörs och ses igen!

• MaLevi

Vi måste nog hjälpas åt med fikalistan om vi inte ska gräva långt bak rätt som det är

JA, fredagskväll brukar vi hitta på något om det inte är så att Krister är trött och hängig.

Fredag kl 9.30 blir bra för en promenad, ska bli kul att se vad Vedevåg kan bjuda på Nej nu ska jag krypa ner under täcket.

Fikatiden passar den?!?!

• Druvan

God morgon på er mammor och bebisar!

Kevin slog rekord med sitt sovande i natt.
    Han sov från 21-05.45, det var väl shoppingen som gjorde han trött, få se om det kan hålla i sig nu, vore inte alls dumt.

Jenny: Jag kan tänka mig att skjuta fikatiden till 13.30 så slipper jag stressa med lunchen

• MaLevi

Självklart går det bra Jessica Hoppas ingen annan tog illa vid sig att jag flyttar om lite med tiden

Onsdagen 5/10 ca: kl 13.30 på Kingsgården.

Jenny & Levina
    Petra, Jonas & Jesper
    Jessica & Kevin

• Druvan

Jenny: Ska vi fika eller äta lunch?
    Måste vi bestämma det i förväg så att Eva fixade till det?

Svar på tråden LindeMammor05