• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Solhöjden

Petra - jag ska också på Tupperware ikväll så jag misstänker att vi ses där!!

• Peand

Ses vi kankse hos en ex kollega??

• MaLevi

Petra: Går du förbi mig och hämtar mig imorgon? Jag ska vara redo kl 9.30. Redo för liten guidad tur i byn ja lite motion oxå förstås
    Krister har semester och ska sätta upp stuprören så det var bra att vi tog tidigt så han kommer upp på morgonkvisten Ingen sovmorgon heller

Nu var det lugnt härinne med några på tupperware party och andra på seans tror jag det var eller någon liknande. Var är alla?

• Peand

Jenny - jag kommer förbi och hämtar upp dig i morgon för din privata sighseeing i byn...
    Fler som vill hänga på? Hojta till......Frisk luft är alltid nyttigt....

Hemma igen efter TW party. Alltid lika roligt att komma hem med nya burkar förstår inte att maken inte delar min glädje Han bara suckar när han öppnar skåpet med de dyrbara burkarna......

• Mussa Mus

AnnaMax....Vad kul att du har hittat hit!!!! Vågen För oss Vedevågare!!!!

Petra...Skulle ju vart trevligt att gått på prommis ibyn men jag har ju Ebbe hemma från dagis och det blir lite långt för honnom att gå! Vi får välan ta våran luft på tomten!!! Andas in den goda kobajs lukten!! Ahhhh!

• Peand

Karin - Det kommer fler chanser....Får ta någon dag när du och jag inte har våra "stora" hemma. De kan ju lätt bli uttråkade att gå med.
    Vem vet, vi kanske knatar förbi i morgon...Jenny måste ju lära sig att hitta i trakterna Fast det där med doften avskräcker ju lite, men ännu värre är det ju om man råkar möta svinbilen. Knatade runt ute hos dig varje dag när jag var gravid och kom då den bilen - ja då var det inte roligt....

• Mussa Mus

Petra.....Ja det får vi göra! det är ju bra att röra på sig! Fast ioförsig så är ju jag van vid lukten!!! Och påminn mig inte om graviditeten, själv jobbar jag ju iett svinhus. Kan ju meddela att det inte var mumma när man var gravid....fick springa och hulka ett antal gånger!!! Huva!!

• Peand

Stackars dig Karin! Vad hemskt det måste ha varit. Visst man kanske vänjer sig vid doften i vanliga fall men när man är gravid - hu!!! Jobbar du på någon av svingårdarna i närheten eller? Nära till jobbet i såfall

• Mussa Mus

Petra.....Nej....tyvärrr!!....Det hade ju var perfekt!!...Jobbar i Örebro!

Svar på tråden LindeMammor05