Nu är vi tillbaka från marken.. huuu mitt bäcken skriker som Lena PH.. det gör ont
men man får skylla sig själv om man spenderar 5h gåendes. Gick super med alla grabbarna å inte kom nå'n bort heller å vi hade ju skrivit mobilnr på armarna på barnen just in case, men va lite folk det var fram till lunchtid, kunde ju gå hur bra som helst. Å smarta nog att precis 10min innan regnet började satt vi i bilen.. å in på Älgen, vem orkar laga mat efter en halv dag på marken.
Lyckades handla lite bröd & korv iallafall men bidde inga fårskinnstossor till Joachim va ju alldelens för stora, fanns från storlek 20 som vi hittade.. he, he.. ja, om ett år kanske.
Grabbarna köpte yugioh leksaker.. oh så oväntat
å sen fick de sponrat av pappa med 1/3 var på Need for speed underground 2 å så köpte Rasmus dvd'n robotar så lite bra saker blev det ju iallafall. Jo just, varsitt halsband köpte de, Morgan ett med ett långt svärd med röd pärla i, jättefint å Rasmus.. *sucka* har så svårt för hans smeknamn å nu syns det jämt.. tog ett namnhalsband med namn 'Rasse'.. huu.. jag får inga bra associationer till det namnet *s*
De ringde från 26an imorse och sa att det finns inget att göra så blir han sjuk så ska vi ringa in, men inte komma in utan ha telefonkontakt med dem och bvc bara och de trodde att han borde f tillräckligt med antikroppar trots att jag bara hade lite koppor och att jag inte 100% ammat utan ger 1 mål tillägg ungefär per dag fast utspritt på alla målen, han får ca 30-40ml extra vartannat mål.. så nu är det bara att vänta och se. Hjärnhinne inflammation fanns som komplikation men då var det oftast mindre barn och precis nyfödda å han hinner ju bli iallafall 2-3v. Så känns ganska lungt. Men har inte blommat upp än på Morgan så än håller vi tummarna på att det är nått annat knas.
Å japp, jag väntar sällan när det gäller barnen, läser på nätet, ringer akuten/barnkliniken men mig själv däremot.. eehm.. ja, kanske går till läkaren om det gör väldans ont eller nått. Dum man är egentligen.
Men funderar på Petra.. upplever du det lugnare att ha smått igen nu när du har en stor? Inget är ju direkt 'nytt' jag tycker det känns 15ggr mer avslappnat, känns mycket roligare nu än när grabbarna va små, man har lite mer tid att faktiskt njuta.