Hej hopp och godmorgon på er alla!!
Dopet gick jättebra igår. Jonas skötte sig kanon bra under cermonin, suttade på dopklänningen hela tiden så att den var dyblöt, prästen var helt underbar, Jesper hällde i dopvattnet och spillde inte - vilket han var såååå rädd för att göra, middagen blev jättelyckad och maten smakade tydligen väldigt bra - vad vet jag!!
Karlskroniterna (de från Karlskrona) kom halv två natten till lördag så alla gudmödrar var sammlade. Vi "slapp" få en enda silversparbössa, utan lite mer roliga och annorlunda doppresenter. Dock ingen reg.skylt , så nu beställer jag en. Har ni fått den ni beställde, Johanna?
Rönnbären.... Åkte runt och letade i hela by men hittade bara fina på privata tomter och där ville jag inte smyga in... Så det slutade med att jag hamnade hos bror i Avdala där han hade massor. Blev kanon fint på borden!
Men nu är det ganska så skönt att allt är över. Har ju haft folk boende här och även de har åkte nu så att lugnet har infunnit sig i det Anderssonska hemmet.
Jenny - hoppas att det går bra med födelsedagsfirandet idag. Och vad snäll Levina var och sov så länge. Man hinner ju massor då. Vem var det ni hade som instruktör på babysimmet? Var det Anna? Är lite nyfiken??
Johanna - Vad kul för Max att ha en kusin som är nästan lika gammal!Tänk vad roligt de kan ha sen.. Hur går det med tänderna, har han ont fortfarande?