• Peand

LindeMammor05

Johanna - jag hade tänkt att gå på kyrkis på tisdag, men du kan säkert gå imorgon!!!

• Peand

Johanna - vi skyller väl på samma sak som alltid - Du ammar ju!!!!
    Såg framför mig hur du drog upp stackars Max i morgon och stod där hungrig och dan utanför dörren och roppade att de skulle öppna.
    Sorry tjejen, det blir till att fixa frukosten själv i morgon!!

• Peand

Släpar med mig fika listan....

FIKAGÄNGET!!!
    Onsdag kl 10:00

Petra & Jonas
    Jenny & Levina
    Elin & Linus ev (Bara förkyldningen är borta)

Johanna - vad gott med färska frallor.....Börjar få ett väldigt sug efter mat. Tom sönder kokta kalla potatisar som jag "hittade" i kastrullen luktade gott och nästan roppade på mig. Men så är ju vissa dagar. Lika bra att snart gå och lägga sig så jag får vakna till en ny dag...

• Peand

Johanna - Allt är bra med Pelle, han jobbar och står i vilket innebär att han finns men syns inte.....Ärligt talat tycker han kanske inte att mina fika träffar är världens roligaste utan han är ganska nöjd om han slipper. Hade vi däremot pratat bilar, ja då hade det varit något annat.... Men han hälsar tillbaka och jag har nog märkt hur han brukar kunna stå bakom mig här ibland så liten nyfiken på vad vi håller på med är han nog allt.

Huuuu, det är i dag nio veckor och EN dag sedan jag tuggade något....Men jag ska härda ut några veckor till, sju är det tänkt om jag orkar. Måste bara få beklaga mig ibland. De här hemma börjar väl tröttna på mitt eviga luktande och sniffande på mat och godis. Satt och sniffade på en hel påse med lördags godis igår. Massor av choklad och annat smarrigt. Åt med näsan....

• Peand

Cissi - vad skönt att höra att det mesta verkar dock vara under kontroll. Ömma bröst, hungrig liten och spänd mamma brukar inte vara så lyckat men det verkar som om du hanterar det bra. Vad skönt att det har runnit till och pumpen är ju en bra vän.
    Även om min mjölk aldrig rann till ordentligt satt jag där men min älskade/hatade pump och kämpade. Nu så här efteråt kan man ju undra vad jag höll på med men jag kan ändå känna mig nöjd med att jag testade ALLT för att få igång mjölken innan jag accepterade läget. Sen om jag mådde så vidare bra under tiden är ju en helt annan femma!

Att lukta på godis eller annan god mat har blivit en hobby för mig. Man blir ju en aningen knäpp efter ett tag på CK.... Äter med näsan och är otroligt nog nöjd med det! Trodde aldrig detta själv för ett tag sedan. Dock vet jag ju tyvärr att det inte kommer att räcka med att bara lukta på godiset sedan när jag börjar äta igen, men då har jag bestämt mig för att jag ska få göra som barnen och bara äta en liten påse med lördagsgodis. Och den påsen kommer bara vara min..... Gud nåde den som kommer att pilla på påsen

Hur har natten varit för er andra då? Sovit gott och lungt? Både stor och liten?
    Hoppas att Max´s tand har kommit ut och Johanna med familj har fått en lugn natt....

• Peand

Jenny - Vad kul och du som älskar Nalle Puh!!
    Det stod inget om någon gratis gympa idag. Stod bara att de öppnar idag och att de har drop in under hela veckan....De brukar ha gratis första veckan som provapå men då brukar det också stå klart och tydligt. Antar att det har dragit in den förmånen också....
    Men du ska ju simma i morgon oxå, så det kanske räcker?

Maria - hur gick det med festen i lördags? Blev knölarna bra? Fina presenter? Oj, vad nyfiken jag var då

• Peand

Kul att vi vaknar till nu men jag sviker för att kolla in outsiders, ses kanske i en pause

• Peand

Ni missar något om ni inte ser Outsiders. Se det och uppskatta livet!!!!
    Nu var jag djup men jag säger bara stackars människor. Ses när det är slut!!

• Peand

Han har inget imunförsvar och minska lilla bakterie kan göra honom jätte sjuk...Antar att det är den Oskar på tv du menar....Kan ju ioch för sig vara en annan Oskar oxå!!!

Svar på tråden LindeMammor05