• Peand

LindeMammor05

Godmorgon på er!

Vilka vanor man har skaffat sig....Frukost framför datorn!! Vem kunde tro det för ett tag sedan?

Jenny - jag återkommer ang simhallen. Erkänner att jag varken orkar eller har tid att leta på det just nu - men jag har inte glömt det! Fixar det i kväll....Vet att du kommer säkert kika in och se hur vi har det - även om du inte borde!!!!

Jessica - japp en ny stressig dag.....Var har de lugna mammalediga dagarna försvunnit??Tycker jag har dagarna inbokade hela tiden. Men jag ska inte gnälla för jag trivs väldigt bra med detta och i erat sällskap. När jag gick hemma med Jesper mådde jag inge vidare vilket resulterade i KRAFTIG viktökning......Var lite orolig hur det skulle bli denna gången, men än så länge går det som på räls.

Ska börja göra ordning Jonas för att kunna vara inne i stan och "leka" affärsbiträde under förmiddagen. Hoppas att han har blivit sitt gamla charmig jag igen och inte den gnälliga pojk jag har haft de senaste dagarna. Men han brukar charma tanterna som kommer och handlar, och uppmärksamhet mår väl ingen bebis dåligt av.
    Har laddat med mat och mutor.....

Johanna - Jag kommer inte vara hemma eller inne här innan vi ses så jag vill bara påminna dig om kl 14.00.......Fast det har du nog inte glömt, eller??

• Peand

VÄLKOMMEN CAROLINA!!!
    Äntligen, som vi har väntat på dig!!! Krama om och tacka Andreas från mig.......
    Vi ses i eftermiddag eller hur?? Står på Fyndhuset fram tom 12:15 åker då och hämtar Jesper och är sedan direkt tillbaks. Är där tills vi ska fiak. Det är Anna, Jonas och kag som ska jobba idag.....

Vad glad jag är att du är här!!!! Englamax = Johanna men det kanske du har förstått??

• Peand

Jösses vad stav fel det blev i mitt förra inlägg ????Som jag alltid säger, huvudet går fortare än fingrarna.....

Tänkte bara säga tack och adjö för mig nu på morgonen. Hoppas att ni alla får en riktigt bra dag.
    Ops, ska vara inne i stan och öppna upp om en kvart...... Racer turbon kommer bra till pass nu.....

Ses!

• Peand

Äntligen hemma!!! Jobbig att jobba en hel dag, visserligen med avbrott för en fika.....Och i morgon blir det dessutom utan avbrottet.....

Johanna - det var väl skönt att veta!Var lite fundersam.....

Linda - ja här händer det mycket hela tiden och det gör det visst hos dig också. Vad duktig han är Isac. Ja snart kommer perioden när man får ha koll på var de tar vägen, är helt plötsligt inte kvar där man satt dem.

Karin - Vad härligt att läsa ditt inlägg, fick koncentrera sig men det gick bra...."duktig" dotter.....

• Peand

Hrmmm, harkel, harkel.....

Jag har fått den stora äran att meddela att kl 18.20 föddes det en liten gosse som kommer att lyssna till namnet Joachim. Han är 48 cm lång och väger 3535 gr.
    Den stolta modern Cissi meddelade att kort skulle komma i morgon kväll.....

Äntligen behöver vi/jag inte gå och fundera mer.....

GRATTIS CISSI!!!!

• Peand

Kom på att jag visst störde i IDOL, sorry......

• Peand

Johanna - det var alltså så att du inte kan.....Inte det att du trodde att jag var ett hopplöst fall....
    Titta du på Idol så kollar jag Du är vad du äter. Ses sen då!!

• Peand

Johanna - ska du inte se ditt hemska Efterlyst!!! Själv sitter jag nog här ett tag....

• Peand

Johanna - ska de blåsa liv i den gubben igen. Det måste jag nog också se... Men det är väl kl 22 så då hinenr jag snurra runt lite här innan....

Jenny - halva boken det måste kännas skönt. Nu har du grepp om läget och vi behöver kanske inte skälla om du tittar till oss då och då...

• Peand

Maria - går det bra? Har du börjat med knölen ännu??? Kan ju varna om att det luktar väldigt gott i hela huset under natten. Jag drömde massor om mat....

Svar på tråden LindeMammor05