LindeMammor05
Godmorgon på er!
Vilka vanor man har skaffat sig....Frukost framför datorn!! Vem kunde tro det för ett tag sedan?
Jenny - jag återkommer ang simhallen. Erkänner att jag varken orkar eller har tid att leta på det just nu - men jag har inte glömt det! Fixar det i kväll....Vet att du kommer säkert kika in och se hur vi har det - även om du inte borde!!!!
Jessica - japp en ny stressig dag.....Var har de lugna mammalediga dagarna försvunnit??Tycker jag har dagarna inbokade hela tiden. Men jag ska inte gnälla för jag trivs väldigt bra med detta och i erat sällskap. När jag gick hemma med Jesper mådde jag inge vidare vilket resulterade i KRAFTIG viktökning......Var lite orolig hur det skulle bli denna gången, men än så länge går det som på räls.
Ska börja göra ordning Jonas för att kunna vara inne i stan och "leka" affärsbiträde under förmiddagen. Hoppas att han har blivit sitt gamla charmig jag igen och inte den gnälliga pojk jag har haft de senaste dagarna. Men han brukar charma tanterna som kommer och handlar, och uppmärksamhet mår väl ingen bebis dåligt av.
Har laddat med mat och mutor.....
Johanna - Jag kommer inte vara hemma eller inne här innan vi ses så jag vill bara påminna dig om kl 14.00.......Fast det har du nog inte glömt, eller??