• Peand

LindeMammor05

Nu satte du mig på prov.....
    Fast den hoppas jag att jag inte komemr behöva så mycket.....Det är klart, ses vi inte så myckeet denna vecka om du kanske ska åkat till Börlänge så kan det ju bli en och annan annars hoppas jag på attt du kommer och då blir det så här

• Peand

Hurra - jag fixade det. Skulel vara lite bättre om man såg vad man gjorde egentligen. Massa teckane säger ju itne om det blir rätt eller fel.
    Såg att jag var så koncentrerad på mina gubbar så stavningen blev väldigt galen, men du förstår nog vad jag menar.....

• Peand

Godmorgon på er!

Jenny - visst tar vi gärna ett nytt ställe. Problemet är bara om vi kommer in någon annan stans. Barnvagnarna tar ju lite plats..... Men jag ser GÄRNA att vi tar något annat än Winer.
    Tusen tack för alla smilesar, nu är det bara att sätta sig och öva...Tyckte jag fick kläm på de två i går, får väl se hur detta går...

FIKAGÄNGET!!!
    Onsdag kl 10:00 Winer?????????

Petra & Jonas

Johanna - vilken tur att du kommer till kyrkis iallfall, annars vet jag inte hur det skulle gå! Jag får väl försöka klara mig med en gång denna vecka. Antar att det ska bli skönt och roligt att hälsa på mammsen.

Jenny - igen och er andra..... Här kommer tiderna jag lovad förut ang simhallen...Bättre sent än aldrig

Vattenträning
    Ny termin startar v.39
    Dropp in!

Vattengympa
    En rolig och skonsam motionsform som passar alla!
    Den är förebyggande, rehabiliterande, ger kondition, styrka och rörlighet

Måndagar kl. 19 00 - 19 45
    Tisdagar kl. 16 00 - 16 45
    Onsdagar kl. 13 30 - 14 15
    Torsdagar kl. 16 00 - 16 45
    Fredagar kl. 08 15 - 09 00 (pensionär)

Cirkelträning
    Under musik förflytta sig mellan olika stationer med eller utan redskap,
    var och en bestämmer sitt eget tempo!

Tisdagar kl. 19 00 - 19 45

Vattenaerobic
    En rolig och effektiv konditions- och styrketräning till musik på
    djupt vatten med flytbälte och redskap

Torsdagar kl 18.30- 19 00

Priser: 700:-/12 ggr.
    550:-/12 ggr. Pensionär/studerande
    65:-/engångspass.

Priset avskräcker mig dock lite........men jag ska fundera mer på det!!

• Peand

Lugn vännen lugn!!!
    Under presentationen som du har skrvit så finns en "flik" där du hämtar en bild som sedan blir automatisk presentations bilden. Toge ett bra tag innan jag fattade hur alla lyckades få in bilder brevid sitt namn, men så kan jag ju nästan inget om
    datorer heller Lycka till!!

• Peand

Hmmmm, det låter som det.... Kanske ett fall för Andreas, för nu vet jag inte....Min erfarenhet om datorer är annars
    1. vänta och se om det blir bättre
    2. Starta om hela skiten
    3. Fukar inget av alt 1 eller 2 SKRIK PÅ HJÄLP!!!!!!

Behöver jag säga att jag stundtals saknar datasupportern vi hade på Trygghansa!!! Hade två pers som sprang runt och hjälpte till plus en heldesk avdelning i Sthlm som kunde ta över min dator när det krånglade. Då kände jag mig trygg. Här hemma får jag panik när det inte funkar som det ska.....

Lycka till!!!

• Peand

Jenny - De brukar ha "provapå" första veckan och då brukar det vara gratis, men med hiskligt mycket folk..... Antar att det lär stå i tidningen i morgon....Jag håller ögonen öppna ang det och återkommer senare. Vet att du inte har tidningen!

• Peand

Jenny - två pass, det var ambitiöst
    Tror inte att jag följer med, har svårt att se hur jag ska få den ekonomin att hänga ihop...Snåljåpen kom fram när jag upptäckte att det var 700:- för 12 st halvtimmars pass. Känns dyrt i min mammaplånbok! Bättre att försöka åka in och simma ibland.

Ang träning.....
    Är det någon som har tränat på g.a. Kirurgen? Är det mycket folk där om kvällarna/helgern? Vilken typ av människor är där? Ja, alltså om någon vet?????

När jag ändå är igång - någon som vet om man kan träna Stepup här om kring?? Vet att det var mer "populärt" för ett tio tal årsedan men jag har gjort det en gång i tiden och minns att det var roligt....Har fått en känsla av att jag skulle vilja "forma" kroppen lite mer nu när det börjar visa sig lite former, och vissa delar skulle må bra av att bli lite fastare. Känner mig som en brylé pudding, två barn och viktminskning är inte alltid gynnsamt

Cicci - om du är inne någon gång och läser så undrar jag bara hur det går med dig och den lille? Hoppas att allt är bra och att ni har haft en lugn och skön helg med massor av sniffande på den lille....Saknar perioden när Jonas luktade gott - nu är det mest spyor av gammal ersättnig, gröt och dillkött....

Johanna - hur gick det på babysimmet idag?

• Peand

Jenny - Jag tror inte att jag kommer. Har fått ett annat erbjudande den kvällen som lockar lite mer då jag vet att jag inte kommer fortsätta på vattengympan. Visserligen smakar grattis oftast gott men alternativet är bra det också...Fast det kommer att kosta pengar!!!!
    Har en f.d arbetskamrat som har sålt Tupperware och hon ska nu sluta vilket gör att hon säljer ut massor av sina demo ex och annat smått och gott som hon har hemma. Råkar ju ÄLSKA Tupperware och har svårt att säga nej till detta. Det kan ju vara rena guldgruvan.....

Leolina - det är ju så att även om man inte ska ha något komer man nästan alltid hem med något iallfall. Fast jag brukat trösta mig med att Tupperware har man iallfall nyttan av....

• Peand

Glömde.....
    Jenny - hälsa Elin och be henne krya på sig och säg åt Linus att han aktar sig....Vet du om hon åkte förbi huset här i byn som är på G att bli till salu? Tror ioch för sig att det inte riktigt är det typ av hus hon/de vill ha.....

Nä, nu ska jag gå och kolla på tv när de bygger ett nytt IKEA hus...Förutom att jag är en av deras mest flitiga kunder så tycker jag att Herr Ingvar Kamprad är ganska intressant. Tycker om sånna som bygger upp allt från noll och lyckas. Ger mig hopp och ännu mer drömmar.....

• Peand

Johanna - Stackars er alla tre. Visst är man makt lös och önskar att man kunde göra något. Usch, det låter jobbigt det där med tänder, fast det är ju väldigt olika från barn till barn. Minns inte annat än att jag en dag bara upptäckte att Jespers första tand var på G. Men Jonas skyller jag allt på att han NOG har tänder på gång, har dock fortfarande inte sett några.....
    Förstår varför det inte blev någon babysim, men man kan ju undra om det verkligen är meningen att ni ska dit. Ni har ju varit på väg flera gånger men alltid har det hänt något...

Söndagen har flytit på i lungt sakta tempo. En riktig söndag alltså!! Jesper har lekt hos en kompis, bror med sambo har varit här och vi har pratat bröllop så jag börjar bli väldigt sugen på att gifta om mig (med samma karl så klart!!) men jag får nöja mig med att vara delaktig i deras bröllop. Försökt ta i tu med tvättberget som ska styrkas men det slutade med att jag sparar det till i morgon då jag kan stå framför tv:n och titta på någon dålig såpa och stryka samtidigt. Det går så mycket fortare och blir roligare då!
    Hur har eran dag varit då??

Svar på tråden LindeMammor05