LindeMammor05
Maria - Det var jag tyvärr inte, det kanske var före min tid...
Träffade Helen och Åsa (data) idag. De jobbar där du köpte vinet, så vida det nu är köpt inom sveriges gränser....
Maria - Det var jag tyvärr inte, det kanske var före min tid...
Träffade Helen och Åsa (data) idag. De jobbar där du köpte vinet, så vida det nu är köpt inom sveriges gränser....
JOHANNA!!!! Kom på nu, hur gick det med träningen egentligen????Har du inte varit lite för länge Online för att kunnat varit och tränat??
Åh, vad skönt att äntliegn vara hemma....Stå i en butik hela dagen är inte riktig vad jag är van vid. Har ju inte jobbat heltid sedan i januari. Himel vad skönt det är att vara stressigt mammaledig. Längtar redan till nästa vecka.
Cissi - Välkommen hem med lillprinsen. Har varit inne och tittat och han är ju sååååååååå söt. Jag vill också ha en!!! Jonas känns ju jättestor helt plötsligt. Häftigt att det gick fort och vilken tur att du han in i rummet iallfall. Antar att du slapp droppet då??
Vad säger brorsorna nu då? Glada kan jag tro! Ta det lungt nu och njut!!
Johanna - Listan ser jättebra ut! Tänkte på den häromdagen men kostaterade att den måste vara väldigt långt bak. Vi får hjälpas åt att hålla koll på den....
Mellas - Välkommen till oss och vad kul att du också bor i Vedevåg....Visste väl att vi är ganska många här. Vi finns men syns inte alltid. Vilka barnvagns promenader vi kan ha!
Jenny måste ju lära sig hitta här...
Jenny - Höll sig Levina vaken eller somnade hon på vägen hem?? Något fredagsgott blev det eller?? Min pojkar njöt av pizzan och Jesper är fortfarande smått chockad över fästingen han hade. Smärtsam upplevelse för honom, i dubbel bemärkelse.
Maria - hur är läget inför morgondagen? Är allt klart? Har du lyckats skära köttet?
Hum, konstiga frågor??
Hej på er!
Ännu en arbetsdag över och nu ska jag äntligen vara ledig igen.....Tre dagar i rad med jobb blev för mycket.... Men Jonas har skött sig kanon bra och sovit riktigt långa perioder ibland 2-3 timmar i sträck vilket han ALDRIG gör dagtid här hemma. Tänk vad jag skulle få saker gjorda då, och mer tid här!!!!
Leolina - har inte heller varit där men det verkar lite spännande, gäller bara att passa in så man är i Örebro rätt dag och tid....Ibland kan man ju hitta rena fynden bland beg kläder och jag läste kraven för att få lämna in saker till henne vilket gav en kännsla av att det borde vara bra saker. Har du varit där?
Johanna - håller med dig om att det inte är roligt att handla beg när det är för urtvättat och nopprigt. Men ibland kan man göra fynd som det inte syns på att de är beg. då blir man glad och tjänar lite pengar....
Mellas - Skönt att ni fick ordning på när sonen är född......Inte lätt att hålla ordnign på allt. Jag har febrilt försökt plugga in Jonas fyra sista siffror men det går inte att få dem att fastna. Känner mig usel när någon frågar....Kan ju vara bra att kunna i vissa situationer. "Smygkollar" i den gröna boken när jag är på hemma plan.....
Tror inte att vi har planerat något för nästa vecka! Men det skulle vi kanske ta och göra...
Kanske en förmiddags fika? Skrik inte nu Johanna!!
Karin, vilka dagar har du Ebbe (visst var det Ebbe?) på dagis? Kunde kanske hitta en dag när vi är fria från de "stora" barnen och som passar alla andra också....Förslag!!
Hej hopp igen!!!
Kom på hur har ni det på onsdag förmiddag??
Maria - visst är Lina på dagis då?
Karin - Antar att Ebbe går på dagis då också i och med att han var där i onsdags!
Petra - visst går Jesper i skolan då - Jajjamensan!!
Cissi - om du skulle orka så är ju dina stora killar också i skolan!
Kommer inte på om det var fler med syskon här inne som är styrd av hämt/lämnings tider. Påminn mig isåfall...
Problemet är ju om vi får Johanna med oss.....Blink, blink!!!
Du har ju inte lärt mig att göra smilesgubbarna än så jag kan ju inte blinka åt dig!!!
Åhhhh,nu rammlade poletten ner.....Ni har varit på bytar dagarna i Nora idag.....Fick för mig att ni kanske hade varit hos hon som säljer beg. saker hemma.
Var det mycket folk i Nora då? Har själv aldrig varit där men hört talas om att det brukar kunna vara hiskliga köer. Är det bara på hösten eller även på våren? Isåfall tror jag nog att jag ska ta mig en sväng till våren. Har nog gott om kläder för vintern men sen när han börjar närma sig ett årsdagen börjar det tryta drastiskt.
Fast där emellan ska det visst vara mellandagsrea....Det är ju inte fel det heller!
Jag startat väl en fikalista då, synpunkter på tid och plats tas gärna emot....
FIKAGÄNGET!!!
Onsdag kl 10:00 Winer
Petra & Jonas
Måste bara testa:
Hoppas att det funkar, verkar vara en hel vetenskap.....
HAHAHAHHAHAHA! det gick ju.....
Får nog skriva ut din beskrivning Johanna och ha här vid datorn, kommer aldrig ihåg detta annars....
Jag igen
Himla roligt.....Måste nog ta en break och förtära lördagens supé....Cambridge grönsakssoppa de lux med örtkryddor till...mums!