LindeMammor05
Jenny - jag hoppas att du inte räknar med någon mat till mig eller Jesper. Vi kommer när vi kommer.....
Jenny - jag hoppas att du inte räknar med någon mat till mig eller Jesper. Vi kommer när vi kommer.....
Men Karin då vet jag ju precis. Fattar du inte Jennys beskrivning så ska jag ge dig en lätt.
Du hittar ju till dagis och det är bara ett sten kast där ifrån.
Jösses vad du kanske har sett mig på mina rundor. Har dock tagit en pause, återkomemr snart. Tycker inte om när de har "grusat" eran väg med stenbumlingar. Inbillar mig att jag ska få punka på vagnen. Min Jesper går ju i samma klass som Kristine!!
Johanna - nej det är inte Källströms, deras gård ligger längre in på vägen. Känner du dem??
För sen igen!!
Grattis Jenny!!! Men det var en lång runda det....Svinrundan är inte riktigt lika lång, betydligt trevligare men kan lukta riktigt illa ibland. Två stora grisgårdar passeras. Den ena sprang jag mycket vid när jag var mindre, tyckte det var spännande med de små kultingarn men har lite svårt för min kära mor när hon säger att nyfödda bebisar luktar som griskultingar.Hallå!!!!!Jag minns bara en fruktansvärd doft....
Vi ska visa dig rundan Jenny och resten av byn. Dags att du lär känna din by!! Dock imponerad över Bohrs rundan!!Plus i kanten....
Karin - Jesper ska vara hos tandläkaren kl 13 så vi kommer så fort han är klar.
Det är lätt att hitta till Jenny. Vet inte hur hon skrev, men du kan ju gå förbi dagiset så är du nästan framme.
Johanna - skriv på du men räkna med att mina fingrar inte går lika fort......Du vet ju hur jag är??
Hm, det var länge sedan man såg Cissi. Ska inte spekulera eller pressa, men man blir ju lite fundersam.....
Hahahaha, Johanna.....Såg helt plötsligt att det var reklam för monsternappen på denna sida...Komiskt. Då kunde jag ju ha tryckt på den länken igår!!!
Godnatt på er alla......
Jag får väl ge mig jag med. Inte kul att sitta här och svammla alldeles själv! Hoppas att jag hinner se några av er i morgon....
Nu blir Pelle glad som får sällskap i soffan!!
Natti.....
Hej hopp!!
Här var det lungt.....
Passar på att tack "alla" jag har varit och fikat hos idag. Alltid lika roligt och trevligt att träffas.Otroligt nog så mår min mage faktiskt bra trots en hel dag med kaffedrickande....Den börjar nog bli van!
Går här o väntar på att klockan ska bli 22 för då ska jag se den nya serien "Blåljus". Tycker om att se verklighets dokumentärer. Älskade den serien där man fick följa med ambulans helekoptrar som gick i våras, kommer dock inte ihåg vad den hette. Brukar kunna vara ganska skrämmande men intressant.
Antar att ni sitter och tittar på IDOL nu, så jag tar väl med mig min mumsiga grönsakssoppa och gör det samma.....
Ses!
Har en sorglig nyhet.....
Det blir inget barnvagnsvänligt fik för mig.......Hade som mest tre rätt på lottot och det kommer man inte långt med. Mina drömmar gick i kras!!
Men jag har ju vunnit högsta vinsten två gånger redan, Jesper och Jonas!!