• Peand

LindeMammor05

Ja du Maria, det blev ju ganska mång koppar hemma hos dig - tappade räkninge där. Några hos Jenny och sedan när jag kom till mormor vill hon också bjuda mig på kaffe men då sa jag stopp. Måste ju klara av morgondagen också.....

• Peand

Jenny - det lät inte roligt....Ska skälla på dig när du kommer in här, för både du och jag vet att du inte kan hålla dig borta.....

• Peand

Johanna - ja visst är det synd om fiket. Hade ju redan möblerat lokalen...Typiskt mig....

ja vad skulle man göra utan sina småtroll. Det är precis som Jesper sa häromdagen
    - Mamma ibland känns det som om jag skulle vilja kram Jonas så hårt så hårt, men jag gör ju inte det! Antar att det är en sjuårings sätt att förklara den oändliga kärlek man kan känna. Själv brukar jag säga åt Jesper att jag älskar honom så mycket så jag skulle kunna äte upp honom. Han börjar nog förstå den känslan nu....

Johanna, tack för din oändliga ork och engagemang med min stora son. Du och Max har en lite beundrare......

• Peand

Nu håller du på att blli djup Johanna!!!! Sämt och sido...Ska Linda Rosing diskutera mammarollen, kan bli riktigt intressant. Inte för att man ska tro allt man läser i tidningarna, men hon kan ju knappast vara någon förbild för en mamma....Läste en sorglig artikel om henne i Aftonbladet i söndags.....Stackars dottern!!

• Peand

Johanna - Där har du Jesper i ett nötskal....Precis så är han...Går dessutom och tänker mycket för sig själv och berättar inte allt. En lite kluring!
    Ibland kan han vara så klok så man blir mörkrädd och undrar om han bara är sjuår.

Nu ska jag också kolla in Linda - en aningen sent men i allafall....

• Peand

Pause i Blåljus!!!
    Linda är ju oslagbar!! Fattar inte hur den människan funkar, överge sitt/sina barn för att ha en dröm att få vara med i skvaller tidningar. Hon såg ju inte naturlig ut heller precis!!
    Har aldrig riktigt gilla henne och det blir inte bättre....

• Peand

Åh, Cissi jag håller alla tummar jag har imorgon för dig. Usch, kommer att gå hela dagen och undra hur det går.....Hoppas att du slipper undan droppet.....
    Vet hur det känns att bara gå och vänta på att få åka in. Jag fick reda på dagen innan att jag skulle bli igångsatt. Hann hem och fixa allt praktiskt, men svårt att gå och lägga sig var det även om man vet att man borde.

En stor lycka till kram från mig....

• Peand

Hann logga ut men inte stänga av datorn...Och Pelle tror att jag är på gång upp till sängen....
    Har mailat dig Cissi, men känn dig absolut inte tvingad. Jag kan vänta!!
    Var rädd om dig/er! Och hoppas att Anna-Lena är på ett bra och inte stressat humör i morgon.......

• Peand

Jag försöker väl en gång till då......GODNATT!!!

Svar på tråden LindeMammor05