LindeMammor05
Jenny - Det är väl klart att han hänger med.... Eller rättare sagt han har inget val....Ska vi säga vid 14 - 15 eller är det helt galet?
Jenny - Det är väl klart att han hänger med.... Eller rättare sagt han har inget val....Ska vi säga vid 14 - 15 eller är det helt galet?
Jenny - skolarbete - visst!!!
Fredag kl 9:30 kanske....Jösses vilka ordningsamma människor vi är som måste boka in allt och bestämma tider.....Men utan Jesper kan jag ju vara ärlig att säga vore ganska skönt. Fy dålig mamma!!! Alltså gärna på förmiddagen....
Onsdagen 5/10 eftermiddag på Kingsgården (Vilken tid?)
Jenny & Levina
Petra, Jonas & Jesper
Jessica & Kevin
Ska vi släpa med denna lista i en vecka får vi nog hjälpas åt......
Jenny - Nu skriver vi visst om varandra.....
Menar du att ni umgås på fredagskvällarna??? Nu blir jag grön av avund...Pelle i garaget och jag här....
Sorry - såg att du hade satt en tid på fikat, tog fel lista
Onsdagen 5/10 ca: kl 13.00 på Kingsgården.
Jenny & Levina
Petra, Jonas & Jesper
Jessica & Kevin
Nä, nu är det blåljus på tv......
Tack för idag och godnatt.....
Johanna - hoppas att helgen blir jättebra där uppe i norr.
Godmorgon på er!
Jenny - den ändrade fika tiden passar mig utmärkt.
Är det inte bättre att vi bara går dit första gången och kolla utbudet. Fast det kanske inte jag ska uttala mig om - en kopp kaffe är ju alltid en kopp kaffe....
Men vi kanske ska ringa och meddela henne nästa vecka att vi komemr ett gäng - när vi vet ungefär hur många vi blir.
Tror du inte att jag fick paketet från goboken i går iallfall....Måste ha missat att skicka in uppsägnignen i tid
Men nu är det gjort idag iallfall och jag har krävt en bekräftelse på det också.
Maria - äntligen har det hänt......Jonas har fattat att han kan vända sig här hemma också. Det är inte bara ditt köksgolv som gäller längre
Men snacka om att det tog tid. Har inte visat några tendenser sedan han gjorde det hos dig och det måsta ju vara en 6-7 veckor sedan nu. Jaja, bättre sent än aldrig.
Jenny - japp jag är otrogen ganska ofta och "sappar" mellan trådarna. HAr några andra favoriter också som man måste udnerhålla. Sidan där du var innen är ju en av favvisarna, finns en aktiv tråd där för sånna galningar som mig
Skönt att få stöd och peppning genom andra.
Nä, nu BORDE jag resa mig härifrån och börja städa, men det låter inte kul...Ska nog bara kolla runt lite till. Har jag berättat att min man har ett nytt smeknamn på mig? "Sak bara" kallar han mig för. Det har visst något med att jag sitter här om kvällarna och han frågar saker mitt när jag skriver som bäst och då svarar jag tydligen "ska bara" titt som tätt. Men det är väl jag och Alfons
Fel......Inte SAK BARA utan ska bara....Att ajg inte läser igenom innan jag sänder iväg inläggen....Skäms!
Jenny - Det är olika från dag till dag. Oftast äter Jonas upp motsvarande en burk med komplett måltid, alltså kött av något slag, potatis/pasta och grönsaker. Han har inte fått ris ännu.. Äter han ordentligt och fortfarande är lite hungrig så kan han få efterrätt, lite banan, yoghurt, någon puré eller liknande. Annars kan han gott vara utan.
Till gröten får han alltid någon slags puré eller mos.
Ibland kan han få mellanmål beroende på hur dagen ser ut och vart vi är. Oftast blir det då banan (igen) och numera blandat med vaniljyoghurt - den nya favoriten...Men absolut inte några mängder...
Och så slinker det ju ner ett och annat rån ibland. Perfekt när han är otålig på maten och den inte är klar...
Johanna - trodde ni hade åkte redan.....Ja, om du får tid över och datorn står där så kan du ju titta in och säga hej samtidigt som du kanske kan berätta hur det gick....Jag är ju en aningen nyfiken och avundsjuk. Vilt gissat men Magnus ska inte med dit va?? Pelle är väldigt skeptiskt till allt som inte är naturligt och går att ta på. Men ibland har till och med han blivit förvånad när saker har stämt utan att han kan hitta en naturlig förklaring.
Ja, vist blir vi många i Vedevåg. Kanske skulle döpa om tåden till Vedevågsmammorna