LindeMammor05
Lättar upp med en fika lista mitt i allt elände....
FIKAGÄNGET!!!
Onsdag kl 10:00
Petra & Jonas
Jenny & Levina
Elin & Linus ev (Bara förkyldningen är borta)
Lättar upp med en fika lista mitt i allt elände....
FIKAGÄNGET!!!
Onsdag kl 10:00
Petra & Jonas
Jenny & Levina
Hat trick!!! visst heter det så....
Glömde skriva - stackars dig Johanna. Vilken tur att det verkar ha vuxit bort nu då. Är själv lyckligt lottad så jag ahr aldrig drabbats av något liknande.
Måste kolla om det börjar igen.
Tjohopp!!
Johanna - du lyckades ju smita emellan och min hat trick rök.....
jaha Jenny - hoppas att du får en bra ARBETS dag i morgon....Vi fikar och sjunger lite för dig också på kyrkis....
Mellas - självklart får du komma på fikat. Att du vågar tänka något annat!!!!
Vi vet ju inte riktigt vart vi ska gå och fika, det beror på hur många vi blir. Men vi kan ju ändra samlingsplats, en plats där man inte kan ta fel på vika vi är.....
Vi har träffats där några gånger förut och där syns man om vi säger så!!!
Men blir vi inte fler som kommer och om Elin fortfarande är sjuk kan vi ju ta en Vedevågsfika....
Vi kör vidare så får vi se.
FIKAGÄNGET!!!
Onsdag kl 10:00 Samling utanför Lindeträffen (brevid systemet)
Petra & Jonas
Jenny & Levina
Johanna - skönt att det inte var något allveligt som var orsaken till att du inte kom. Jag trode att det hade att göra med Max´s tänder....Men nu ses vi ju inte på hela veckan
Du får ha det så bra när du åker till mammsen, när åker du förresten??
Nu ska jag åkat till Cissi och Tindra i Rya. Hon ska till Ullared i morgon och jag tänkte att hon skulle köpa nappar till Jonas. Var kanon billigt när jag var där i sommras, men jag var för snål och köpte inte så många....Typiskt mig!
Dessutom ska Jonas få prova läragåstolen, är lite skeptisk till sånna saker men jag tänkte att han kan ju testa iallfall innan jag bestämmer mig ... Har hört av så många att det inte är bra för ryggen..Fast som han håller på nu tror jag tyvärr att han kommer att sova hela tiden där = är en aningen gnällig.
Här har jag gått och tänkt på detta hela dagen men missat att skriva när jag har varit inne här:
GRATTIS MARIA (solhöjden) PÅ DEN STORA DAGEN
...Som min kära mor sa när jag hade fyllt - imorgon är du en dag nämre 40 än 20
Usch, Jonas älskade gåstolen.....Storebror tyckte att vi självklart MÅSTE skaffa en sådan och ifrågasatte starkt varför han inte hade haft någon när han var liten....Precis som om han skulle ha fått men pga att han inte har haft någon! Vi får väl se hur det blir!!!!!
Johanna - Kyrkis var som vanligt men med flera storasyskon. Skolan, fritids och dagis har haft stängningsdag idag. Jesper saknade Max
Vi saknade 4 av "de små" så det var inte några problem med plats i soffan idag. Men dock lika trevligt!
Hoppas att turen till Örebro gick bra. Shopping kanske??
Tjatar väl vidare med fikalistan, vi börjar ju iallafall bli några nu....
Elin var frisk idag och räknar kallt med att hon är det i morgon också. Är fräck nog och sätter upp dig Carro på listan också!!!
FIKAGÄNGET!!!
Onsdag kl 10:00 Samling utanför Lindeträffen (brevid systemet)
Petra & Jonas
Jenny & Levina
Elin & Linus
Kristina & Lucas
Carolina & Maya
Jenny - Finns det hjärte rum finns det .......
Det ska nog lösa sig, får väl ställa vagnarna på höjden annars...
Måste ta hand om gnällisen nu återkommer när han har somnat, själv hemma med barnen i kväll....
ÄNTLIGEN sover alla vilddjur!! Var hur svårt som helst att somna idag...
Har efterlyst honom förut men det är nog dags igen. Är det någon som har sett min Jonas? Har en "look a like" här hemma men det måste vara en bortbyting....Inte alls min snälla, goa, lätt sövda och alltid glada gosunge. Hör av er till mig om ni har sett skymten av honom.....
Jaha, min väl in planerade ensam kväll ryker ju....Springer nu till dator samtidigt som jag sappar mellan 3 tv programm (varför måste allt sändas samtidigt?) ska försöka äta och har dessutom en rykande färsk mammatidning att läsa och dagens Expressen ligger och väntar...Hmmmm, svårt att hinna allt samtidigt vill jag ju!!
Jenny - ska jag hämta dig i morgon? 9:30-9:40 tiden kanske blir bra. Vi kan parkera hos Pelle så behöver vi inte fundera på dessa hemska
parkeringsregler som finns i stan...
Kom på att tar vi av hjulen vore det ju 17 om vi inte får in vagnarna.....
Maria - Pilgrim....Jag älskar verkligen deras smycken. Jätte snygga och finns flera som är till en hyfsad peng också. Man har ju inte råd att springa och köpa smycken varje dag men ett Pilgrims halsband någon gång om året brukar jag unna mig.
Vad kul att festen blev lyckad och maten lika så. Visst var det enkelt med "knölarn"?
Tandemflyg - hu inget för mig. Andra pinnen på stegen är alldeles för högt för att jag ska känna mig trygg. Att flyga som en fågel är helt otänkbart i mitt huvud. Stanna gärna på en fika när du flyger förbi. Har ett berg på tomten som du kan starta ifrån sedan....
Hoppas att Patric sover över det onda. Minns hur Jonas var och man kan ju undra vad som var i sprutan. Förknippar tyvärr på något sätt att hans gnäll och "inte likt Jonas" betende började efter sprutan. Inte utan att jag har haft lite funderingar då man ibland läser om de som får riktiga problem efter sprutorna.... Men troligen är ju att det bara är en slump.