• Peand

LindeMammor05

Johanna - vad skönt att det var som du trodde, och jag förstår att du valde att låta den sitta kvar. Skulle ha gjort likadant jag också....
    Tycker också Kingsgården är kanon som ställer upp så. Har aldrig varit där så det ska nästan bli lite spännande och se hur det ser ut och vad hon har fixat för oss. Är det bra får vi väl visa vår tacksamhet på något sätt

• Peand

Johanna - Ja visst är det Finns fler sidor som lätt blir beroende framkallande.....

• Peand

Johanna - Där är jag och gråter med jämna mellanrum.....Men samtidigt blir jag väldigt imponerad över den otroliga styrka som verkar finnas hos många. Jag önskar att jag också skulle ha det om jag någon gång skulle råka ut för något så hemskt.
    Ibland kan jag sitta och läsa de sidorna för att sedan rusa upp och se på mina små. Tror att det på något konstigt sätt är "nyttigt" för mig att få en påminnelse om att ta vara på det jag har och inte ta något för givet......

• Peand

ja, du Johanna...Har du tråkigt eller
    Jag snurrar runt ganska mycket på allmänna diskussioner. Kost och motion är ju en favorit hos mig, men säg vad som inte diskuteras under de flikarna.....Här under föräldrar läser jag faktiskt det mesta, alltså inte alla trådar men nästan inom alla ämnen.
    Återkommer när jag komemr på något....

• Peand

Johanna - flikar som kan vara riktigt intressanta under allmänna diskussioner,
    Okult, Irriterande och Familjeliv (sajten)
    Beror på vad som diskuteras och vilka som diskuterar......

• Peand

Cissi - Vill egentligen bara skicka en stor kram till dig.....
    Det du skriver är ju den styrka, glädje och stolthet jag har känt av när jag läst de olika trådarna. För mig som aldrig har varit i den situationen känns det tryggt på något sätt att man mitt i en så stor, svart och orättvis händelse ändå kan se det ljusa. Om man kunde ändra på saker så skulle ju ingen behöva uppleva det du och många tyvärr har gjort men att läsa era berätelser och få möjligheten att dela era erfarenheter ger mig en innre trygghet om att ta vara på stunden som är för att man vet aldrig vad framtiden innebär Och drabbas man av något tungt och svårt, oavsett vad det gäller, så finns det en innre styrka som gör att man tar sig igenom det, även om det alltid kommer att göra ont.

Förövrigt måste du titta in på de okulta sidorna ibland. Skiftande kvalité beroende på inläggen....Har själv varit på privat session hos två olika medium, tvekar inte en sekund på att de som är på andra sidan är med oss i vår vardag. Har fått för mycket information som tar bort allt tvivel.....

Jenny, visst kan du hänga på oss....Jesper blir jätteglad att få ännu mer sällskap i bilen
    Kan väl hämta dig vid 13 - tiden om det blir bra..

Oj, oj svårt att skriva med vild liten i knät....

Linda - Kul att du kommer imorgon...

• Peand

Cicci - jag ryser......Det är väl inte så mycket att diskutera efter en sån sak. Alla tvivel försvinner.
    De medium som jag har varit hos har även sett tillbaka på mina tidigare liv och gett förklaringar till bla fobier som jag har i detta liv.
    Jag kan fixa nummret till en kvinna inne i Örebro som lägger tarokort men har kontakt med den andra världen under tiden. Det var hon som berättade för mig förra året att om jag bara gjorde som jag blivit tillsagd att göra så skulle jag ha mitt barn snart. Min pappa var där i våras och han kom hem med en hläsning om att jag skulle ha trebarn (mitt hopp just nu!!) och andra mer påtagliga hälsningar. Genom henne kommer det "fram" hälsningar från personer från andra sidan och lite råd och ide´er från dem.

Det första mediumet jag var hos sa att man är ju här på jorden flera gånger i olika skepnader och i olika tidsepoker. Man bär med sig erfarenhet från tidigare liv och ibland kan man märka på en person att det absolut måste har varit här tidgare. Min lillgammle kloke store son har definitivt varit här många gånger, skämmande nästan ibland. Ja, hur som helst så sa denna kvinna att ibland kan man ju stöta på personer som man funderar på hur det egentligen står till med, poletten rammlar aldrig ner eller de beteer sig på ett sätt som man bara tittar och ruskar på huvudet år. Då brukade hon tänka att dessa ja de är nog här för första gången.... Det har blivit ett litet talesätt inom familjen, så när vi träffar på någon som beter sig knepigt kan vi bara ruska på huvudet och kontatera
    - Första gången!!
    Älska att prat om detta.....Du känner väl till alla historier om Herrgården i Guldsmedshyttan.....Känner en som har bott där och en annan som bor där nu, båda pratar om samma erfarenheter....Kusligt men spännande!!

Tillbaka till nuet....
    Ja, Jenny bilen blir full men det kommer att gå jättebra.
    Du kanske ska ringa till den där Eva i morgon och förvarna om att vi blir liiiiite fler....

• Peand

Jenny - jag hämtar ju Jesper vid min magiska tid 12:40 och sedan kommer jag till dig... Han är ju inte så snabb ut och så måste jag ju "skvallra" med de andra mammorna så det blir nog stax innan 13. Kan berätta att Rut´s tand har nu kommit ut...

Såg att nappflaskorna hade inte gått upp så mycket än. "Dina" ligger på 105:-, om du inte vill regga dig så kan jag lägga bud. Säga bara till hur mycket du är beredd att ge som max.....

• Peand

Johanna - Vad är det för sida?? Jag är ju jättenyfiken

• Peand

Har full upp att läsa alla länkar Cissi....Varför finns inget i närheten.....Örebro hade ju varit perfekt...

Svar på tråden LindeMammor05