LindeMammor05
Hittade ingen Elena på Eniro, men det var väl inte väntat heller
Hittade ingen Elena på Eniro, men det var väl inte väntat heller
Johanna - jag såg det och blev tyvärr lite tveksam till honom.....
Nej, nu ska jag lämna över datorn till Pelle och kila upp på övervåningen och sova...Hoppas att mössen håller sig lugna i natt, annars blir det lite sova av för mig. Har en lite som sover men mössen håller mig vaken....
Ses i morgon! Morgon för vissa och lunch för andra
Cissi - han var tyvärr med i Insider när de ifrågasatte hans "teorier" starkt. Om jag inte minns helt fel så hade väl en reporter varit där och fått helt galna uppgifter....
Johanna - så var det ju.....
Jenny - tack för varningen, jag ska passa mig
Johanna - Jag måste nog hålla med om att Terry är den mest trovärdiga av dem jag sett på tv. Har hört folk som har varit uppe hos honom och det emsta har stämt.
Annars hade jag ett favorit medium som hette Kristina och bodde i Askersund. Både jag , mamma, pappa och Lisbet (pappas fru) har varit där flera gånger och det mesta har stämt in. Tyvärr lever hon inte mer (ja, hon visst att hon skulle dö!!) men vi har hittat en ny Kristina i Örebro som inte är helt fel heller. Men tyvärr inte som Kristina i Askersund....
Uj, vad jag har hunnit med mycket nu på morgonen. Första tvätt mansiknen upphängd och klar, undanplockat på nedervåningen, jag är fixat och klar = bortstat håret och tänderna, Jonas sover och nu "belönar" jag mig emd att dra igång datorn. Funderar på att ringa grannen och fråga om hon vill ha lite kaffe!! Blev ju inget fika för mig på förmiddagen idag så jag får väl abstinens
Linda - Måste ha varit väldigt trött igår för inte såg jag att både du och Eva skulle komma idag. Naturligtvis är det ju roligt att NI kommer.... Kände mig lite taskig när jag upptäckte det och så att jag bara hade skrivit att jag tyckte det var kul du skulle komma....Nästan lite mobbning på nätet, inte meningen. Sorry
Johanna - Hon har ingen hemsida utan mamma fick tag i henne via kontakters kontakter, alltså mun vägen....
Är allt bra i det gråa höstvädret? Det är så kallt och ruggit i dag så jag vill bara krypa ner i sängen emdn det går ju inte...För nu kommer snart blivande svägerskan och vi ska prata bröllop och kanske en aningen bebis...Faster Petra....
HU, vad svårt det ska bli att vänja sig vid det....Men farbror Pelle låter väl mysigt
Cicci - Ja den Kristina var det....När jag var där ahde jag faktiskt min mamma med mig och hon antecknade allt plus hjälpte till lite när det kom fram gamla släktingar som jag inte kände igen....Läser anteckningarna ibland och kollar vad som stämmer. Hos den "nya" Kristina antecknade jag också, var inga problem att själv hinna med det. Blir så sugen på att boka en ny tid hos henne
Fick inte du barn för bara någon vecka sedan och du är redan ute och bränner fett??Du ska se att de där kilona försvinner lätt, men ta det lungt så att det inte blir något galet...Ingen panik med andra ord
Tack för sällskapet alla som var med på fikat idag, och för er som inte hade möjlighet kan jag bara säga att vi hade väldigt trevlig, åt gott (tror jag), satt länge och att det kommer fler chanser
Johanna - Knytkalas låter som en ritigt mysig idé, eller det börjar snart iallfall bli dags att hitta på nya alternativ. Att sitta med sin "bebis" i knät flera timmar börjar så smått bli påfrestande.....Både för dem och oss... Vi får börja våldgästa varandra, eller hitta en lokal i stan som går att låna. Tänk om man hittade något liknande kyrkis att vara i
men nu tror jag allt att jag svävar ut i drömmar igen.....
Menar du att det okända går nu?? Fattar inte... På min tv var det roomservice och nu OC..
Aha, Tv4 plus och kanal 5 är ju en viss skillnad
Fattar bättre nu! Tack Maria...
Ang källaren så tror jag att Johanna hade en lokal i huset där hon bor. Jag älskar ju att baka så jag kan nog ta med mig lite fikabröd....Bra att ha en ursäkt för att baka då frysen redan är ganska full vid det här laget...Och nu har jag ju fått länken till Jennys muffinssida, mums...Måste vara en biverkning av Cambirdge detta