LindeMammor05
Linda - Vad håller ni på med där uppe egentligen? Vilken tur att det trots allt gick bra nerför trappen och att det "bara" blev du dom fick skador. Usch vad illa det kunde ha gått..
När vi precis flyttade hit upp så hade vårat hus en väldigt smal och brant yttertrappa. En dag när jag och Jesper skulle till dagis så gick han före mig ner och jag halkade till (det var vinter) och drog naturligtvis med mig Jesper i fallet. De micro sekunder det tog när jag såg honom ligga i en onaturlig ställning på marken var såååå hemska för att sedan börja gallskrika och resa sig upp. Allt gick som tur var bra för utom en liten detalj. Han pratar fortfarande gärna om - Den där gången då du puttade ner mig för trappan, mamma!!
Fick förklara ordentligt för dagis vad som hade hänt och även nu 3-4 efteråt så gälelr det att förklara, kan bli så galet annar....
Johanna - Var är du?????
Börjar snart bli oroligt
Sover du så gott nu alldeles själv i sängen (ja,förutom Magnus kan jag tänka) så du ratar oss?
Hoppas att allt är bra med er så det inte har hänt något. Kommer du inte till kyrkis i morgon blir jag seriöst orolig...