• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Druvan

Som sagt morgonpigg är jag inte, det märks på allt felskrivande.
    Hoppas ni har överseende med det!

Usch det verkar bli regn idag också men vi får väl stå ut ändå, antar jag!
    Trist är det iallafall....

• MaLevi

Godmorgon!

Vaknat precis och måste tyvärr ta bort oss från fikat Skulle vara superroligt att komma med och träffa alla (från Löa och ni andra som man inte träffat ännu) men fick igår reda på att vi ska läsa 2 HELA böcker till nästa gång, det är om en vecka. Så här ska man bara försöka läsa idag.

Fika torsdag 15/9 kl 10:30 ...träffas utanför lindeträffen*

johanna & max
    Ev. petra & jonas (beror på hur han mår)
    jessica & kevin
    Ev.maria & patrik
    michelle & jakob
    kristina & lucas
    ev. angelika & tuva
    Linda & Isac
    Ewa & Lowa

Johanna skulle du gå på arobic ikväll? Vilken tid? Vet inte om jag kan följa med heller. Tittar in senare idag...

• englamax

solhöjden- nu får du faktist ta och komma...gick upp tidigt enbart för din skull annars hade vi tagit fikat senare max e en riktig sju sovare...han sover till 10 halv 11 varje dag men jag ska strax rycka upp honom..det lät taskigt...men jag ska försöka pussa liv i han då om det lät bättre!

fasikol va jag e trött...

isaccc- nån favorit har jag ännu inte fått...men jag tycker det utlänska tjejen med snelugg som e ganska smal e duktig ...om du förstod vem jag menade...svartling började gråta när hon sjöng duett med nån kille!

• englamax

jaha då va det bara nya kvar på fikalistan...bara jag som e vetteran höll jag på och säga..då hade vi juh inte behövt tagit fikat så tidigt *suck

• englamax

jenny- jag skrev juh i din gästbok i går på dagen..såg du inte det? var på arobic igår...vet inte om ajg ska idag med..det beror på hur mörbultad jag känner mig idag..har inte vågat känna efter riktigt men jag kan säga att det var ritkigt kul och jobbigt!

• MaLevi

Johanna: Såg att du skrivit i gästboken brukar missa den. Det står aldrig att det varit någon där och skrivit när man är i krypinet utan man måste alltid titta in i gästboken och ibland missar jag det.

Var det arobic igår så hade jag inte kunnat ändå hade skola mellan 16-19.30 så jag var hemma 20.30 ungefär. Så ingen idag?

Nu vaknar Levina så jag ska mysa lite med henne i sängen. Börjar få lite huvudvärk men det kanske släpper efter en frukost....

• Druvan

Ha ha Johanna, här har vi varit vakna sedan 5.00 imorse så nu är det riktigt gnälligt här, typiskt när man ska göra iordning sig.

• MaLevi

*små skrattar*

Johanna: Vi fick in våra inlägg på samma gång! (Är lite lättroad så här på morgonkvisten)

• englamax

mysan- ja arobicen e mån-ons-tors så får man gå bäst man vill..det e gratis prova på nu några gånger! jag ska känna efter om jag orkar gå ikväll med! kan skriva till dig när jag kommer hem efter fiket hur jag känner då!
    ja hahaha...här e vi lätt roade...tokigt*

• englamax

druvan- jaha --max sover som en gris ..ska gå och göra mig i ordning och sedan dra upp honom...hungrig e jag oxå måste ta lite frulle nu...ses sen*

Svar på tråden LindeMammor05