• MiaMitisen

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Då var vi inne på del 3 då. Småknoddarna ploppar fram i samma takt som solen, vilket känns helt fantastiskt!!
    Kan det bli mer mysigt??
    Självklart är det bara att hoppa på tråden om man vill det.

När det är dags för del 4 av tråden så har nog de flesta guldklimpar tittat fram! Lycka till!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 11:16
    Vi finns även på Facebook.
    www.facebook.com/group.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 20:07
    Bebislista:
    Hanna: Samuel -05
    Alex 1/2
    Idispidis: Axel 23/2
    LillaC: Noah -05
    Hanna 29/3
    MiniStrumpan: Max 4/4
    Simsarabim: Alicia 5/4
    Tehus: Wilhelm 15/4
    Knuff: Edwin 19/4
    Solima: Isa 11/5
    Emmaojsan: Pojke 12/5 (?)

BF-lista:
    MiaMitisen: Oscar -05
    BF 3/6
    Projekt Lennart: BF 2/7
    AnnaPanna: Hugo -05
    Himla -07
    BF 7/7

Hoppas nu att jag har fått med rätt datum. De som inte står med hittade jag inte.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 22:20
    Hilma ska det självklart vara. Inte Himla...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-15 10:09
    Projekt Lennart har BF 25/6 (fast det var satt till 2/7 från början) faktiskt (och tänker ABSOLUT inte gå över till juli, så det så

• Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3
  • lillaC

Å, den där hickan som var så mysig i magen är mest till besvär så här på utsidan!

När vi umgås och ha som trevligast sätter den igång och verkar vara riktigt störande och till och med göra lite ont ibland.
    "Nu blir hon snart tirriterad", säger Noah. Och det har han ju rätt i. Så då blir det till att amma lite till och då blir lilla fröken så trött, så trött...

• Tehus

Jadu, den lilla hickan, Wilhelm verkar inte heller trivas med den.

Nu har plutten vaknat och fått mat, "Mysigt" tyckte Wilhelm och fyllde inte bara blöjan utan även bodyn och byxorna med bajs, det rann tom ut på amningskudden. Så nu är han nytvättad och kläderna ligger i tvättmaskinen. "Mindre mysigt" tyckte mamman...

• MiaMitisen

Jag tittade på gamla kort härom dagen då jag hittade ett på en överlycklig oscar med en härlig röra upp på hela ryggen. Vad man saknar dessa stunder...

• Annapanna79

Var hos en kompis igår som gav sin lille ett par droppar citron på en tesked och hickan gick över tydligen ett gammalt husmors tips har inte provat själv men det funkade på honom iallafall..

• Knuff

Japp här hickas det oxå men Edwin verkar inte bry sig så mycket. Läste nånstans att det kan försvinna om man ammar men han hickar efter varje amning... så det tipset fungerar inte här.

Titti, ska vi rulla till lunchen tillsammans?

Ska bli spännande med en liten utflykt i morgon. Är lite nervös över hur Edwin kommer att uppföra sig. Han har ganska starka lungor....

• lillaC

Sara: Vi kan väl höras imorgon, när vi kännt av dagsform hos barn och väder? Skickar dig mitt nr på facebook.

• Projekt Lennart

Howdy, howdy!

Sitter hemma i myskläder och jobbar idag! GÖTT! Vi ses med andra ord på lunchen, jihoooo vad kul det ska bli att träffa alla er och alla de små!

Helena, jag står vid busshållsplatsen på Häradsvägen (utanför vårt hus) och väntar då

See ya!

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3