• Kaka76

Hoppas Hoppas

Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
    Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:27
    Tråden går ut fortsättningen finns på
    www.familjeliv.se/forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:29
    www.familjeliv.se/Forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:31
    Gå in på den sista adressen.Missade stort F på den första.

• Svar på tråden Hoppas Hoppas
  • läslusen

Ho ho!
    Nu har jag hittat hit jag med Bra initiativ kaka 76! 25 ägg: wow!

Bette: grattis till vul!!!

Några av er vet ju redan om att jag var på vul igår och såg ett litet pyre på 1cm med hjärtslag och små tendenser till armar och ben. Jag har bildbevis, och tur är väl det för det känns overkligt att ta in. Samtidigt påminner bland annat halsbränna och molvärk, eller rättare sagt en stramande känsla, om att det stämmer!

• Bette

Hej,

Var på VUL idag och såg det lilla hjärtat picka, den lilla är runt 13 mm drygt. Det är så underbart.

Bette

• Irma1

Bette: Det måste vara en underbar känsla att få se ett litet pyre som man har i magen..

Cemali: Bra att du också hittade hit..

Heja06: Skönt att vara på gång igen o att inte behöva vänta så länge..

Hoppas ni alla har en mysig o trevlig helg i det soliga vädret..

• Bette

Irma1: Hoppas att det går vägen för er, när gör ni ET? Det är så otroligt spännande, omvälvande är det. Jag är ganska trött nu faktiskt, funderar på en varm dusch och sedan ska jag gå och lägga mig.

Bette

• läslusen

Irma1: tack, jag fick ju karta för att hitta hit
    Bette: Härligt! Har du fått tid för nästa vul? Jag fick en ny tid den 27/5. Längtar redan tills dess.

• Irma1

Bette: Vet inte när ET blir men jag ska in på UL på onsdag o kolla slemhinnan, hoppas den vuxit till sig lite o är lika fin som den va när jag gjorde en testcykel..

Cemali: När dom plockar donatorn på ägg o gubben min lämnat lite fina simmare får jag tillbaka det dagen efter eller är det 2 dagar efter äggplock?? Kommer inte ihåg när jag gjorde min egen ivf.. Förstår att du längtar till den 27e..

• Kaka76

Trots det underbara vädret har det varit en riktigt jobbig dag idag...har haft sån otrolig molvärk i magen ( precis som innan man ska ha mensen). Hoppas inte det är den som kommer, mensen alltså, Det är ju en vecka kvar till TD.
    Ja ja det är väl bara å hålla tummarna....

Cemali: Kul med VUL förstår att du längtar till nästa!!

Irma: När jag gjorde mina egna IVF:er fick jag äggen tillbaka efter två dagar. Lycka till!!

Kram till alla!!

• Bette

Man kan ha otrolig molvärk, jag hade det flera dagar innnan jag testade positivt, så det behöver inte alls betyda att mensen är på väg. Hoppas innerligt att du får ditt plus.

Bette

• Irma1

Kaka76: Jag håller mina tummar också att du får ett plus..

Bebisar till oss alla

• Kaka76

Jag kan inte förstå att jag känner mig så deppig det är ju sommar (nästan) om man ser till värmen!!!!
    Vill bara att det ska bli lördag så jag kan testa om jag är gravid.....vill men vågar inte testa tidigare....vill iallafall leva på hoppet tills den 2 maj.

Har ont i magen av å till samt lite öm i brösten å väldigt nedstämd hmm. Har ej haft några blödningar eller spottings. Någon av er som plussat som haft det??

Lycka till till er alla som kämpar, ingen nämnd ingen glömd

Kram Kaka76

Svar på tråden Hoppas Hoppas