• Kaka76

Hoppas Hoppas

Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
    Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:27
    Tråden går ut fortsättningen finns på
    www.familjeliv.se/forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:29
    www.familjeliv.se/Forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:31
    Gå in på den sista adressen.Missade stort F på den första.

• Svar på tråden Hoppas Hoppas
  • Irma1

Kaka76: Stor Grattis Kram Till Dig

• läslusen

kaka76: Vad roligt!!! Stort grattis till plusset! Välkommen i klubben (Tänk att man skulle få lov att säga så) Jag kan ju svara på din fråga ändå... jag vågade inte testa innan TD, och jag hade inga spottings innan.

Irma 1: Lång väntan tills på måndag Det är ju jättebra att det ser lovande ut. Hoppas, hoppas!

• Kaka76

Cemali: Tack så mycket! Har du haft några spottings efter du plussat?
    Nu går man ju å oroar sig för att det inte ska gå vägen.... alltid oroar man sig för nå´t

Tack så mycket för alla grattis kramar, det värmer ska ni veta!!

Kramar Karin

• Bette

Kaka76: Försök ta det lugnt och njut, jag vet att det är lättare sagt än gjort. Jag har haft bruna flytningar typ vid några tillfällen både innan jag plussade och efter men det kan tydligen bero på östrogenet som vi får extra, det sade en annan tjej i en annan tråd. För henne gick de över när hon trappade ner på östrogenet. Hoppas att du blir lugnare av det här.

Kram

Bette

• Kaka76

Hej Bette!
    Fick idag lite bruna flytningar efter att jag haft rejäl molvärk Känns skönt å veta att fler haft så. Första gången jag fått det (flytningarna). Hoppas att det är som du säger!!

I vilken vecka är du i nu? Allt rullar på bra?

Kram Karin

• Bette

Kaka76:

Jag satte ju in två embryon, så jag tror att det är därför som jag hade mer molvärk då båda fäste men en har gått tillbaka. Allt är bara bra, jag är i vecka 9 går in i vecka 10 någon gång nästa vecka. Nästa lördag så börjar jag nedtrappning av hormonerna, det blir skönt det.

Bette

• Plockhönan

Grattis ni som plussat!!!

Vi är ju ett par som sprayar nu iaf..... så i sommar kommer det hända mycket....

Jag och syster ska på nerregleringskoll nästa Tisdag.... sen är det förhoppningsvis dags för nästa steg. Min syster mår jättebra.... mycket bättre än när jag har sprayat. Det är så skönt att hon är så positiv. Det smittar av sig på mig...

Det känns ju nästan som att detta kommer att gå...

Kram

• läslusen

kaka 76: Hoppas allt är bra med dig!?

Plockhönan: det är ju inget trevligt att spraya men det är ju övergående som väl är. Skönt att komma igång.

• Kaka76

Halloj!!

Har ett tio timmars abetspass framför mig!! Allt e bara bra har inte haft några mer spottings sen i lördags. Bara molvärk lite av å till.

Hoppas alla haft en trevlig helg i det vackra vädret

Kramar

Svar på tråden Hoppas Hoppas