• Kaka76

Hoppas Hoppas

Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
    Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:27
    Tråden går ut fortsättningen finns på
    www.familjeliv.se/forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:29
    www.familjeliv.se/Forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:31
    Gå in på den sista adressen.Missade stort F på den första.

• Svar på tråden Hoppas Hoppas
  • läslusen

kaka76: jag hade molvärk, kände mig trött, brösten ömmade... Nedstämd vet jag inte direkt men nog var det påfrestande och oroligt att bara vänta och vända in och ut på alla symptom. Jag förstår verkligen hur mycket du längtar tills TD!!!

Mår mest illa nu och är extremt trött.

Irma: jag fick tillbaks två dagar efter.

• Bette

Jag är ganska trött nu, men det kommer och går som allt annat verkar göra. Kaka76: Jag tycker det verkar positivt men det jobbiga är att inte veta av eller an.

Vet ni om det är okej att ta C-vitaminbrus när man gjort ÄD, det borde väl inte vara någon fara, jag håller på att bli lite förkyld tror jag.

Bette

• läslusen

Bette: Det har jag inte hört något om. Vitaminer är ju nyttigt? Annars får du äta vanliga apelsiner.

• Plockhönan

Hej!!
    Här hoppar jag in.... jag har gjort två IVF på SU och fick sedan remiss till ÄD sista försöket om jag hade egen donator. Min underbara lillasyster donerar till mig och nu sprayar vi för full båda två. Det är planerat ÄP och förhoppningsvis ET vk 22.

Det känns väldigt bra faktiskt....

Kram

• heja06

Underbara nyheter Plockhönan!!!!! Vilka supersystrar vi har. Lycka till. Jag håller tummarna.

• Irma1

Plockhönan: Kul att du också hittade hit..

Var idag o kolla om min slemhinna växt till sig o den va nu 7mm o om det blir några ägg så blir det äggplock på måndag för donatorn o då hinner ju den växa till sig lite till Hon sa att den såg fin ut.. I morgon ska dom ringa o berätta hur det såg ut med äggblåsor på donatorn.. Blir det inget nu så får vi vänta till hösten o då tänker jag släppa alla tankar man har o njuta av sommaren o se fram mot hösten.. Men självklart blir man ju säkert lite ledsen men nästa gång blir vi ju mottagarpar 1

Vilket underbart väder vi har haft idag.. Synd att man har jobbat hela dagen o kvällen..

• Kaka76

Plockhönan: Välkommen hit Vilken otroligt snäll syster du har .Önskar dig all lycka till!

Irma1: Håller tummarna att det blir ägg till er! Och att du får njuta av att vara gravid i sommar istället!!!

Själv har jag ff molvärk av å till och ömma bröst( Kanske för att jag går å klämmer hela tiden) Bara tre dagar till TD!!!!

Njut av det underbara vädret å ta hand om er!

• läslusen

Hej alla och trevlig Valborg!!!

plockhönan: Välkommen hit!

Irma1:Se där, du behövde inte oroa dig för slemhinnan. Hoppas så att du fått positivt besked. Håller tummarna för fullt!!!

Kaka 76: Vilket skratt jag fick! ("går och klämmer hela tiden" ) Snart TD. Ska du också hålla dig ifrån att testa innan eller ska du tjuvstarta?

• Kaka76

Cemali: Kanske testar i morgon, ska bort tidigt på lördag!
    Testade du före din TD? Hade du några blödningar eller spottings innan du plussade?

Kram

• Irma1

God kväll alla..

Här har det varit en bra dag fast jag jobbat hela kvällen.. Dom ringde i från SU idag o sa att det såg lovande ut till på måndag men att dom inte kunde säga 100 % Vi får se på måndag.. Men nu så känns det spännande..

Kaka76: Håller tummarna för att det ska bli ett pluss i morgon då

God natt o kram på er..

Svar på tråden Hoppas Hoppas