• Kaka76

Hoppas Hoppas

Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
    Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:27
    Tråden går ut fortsättningen finns på
    www.familjeliv.se/forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:29
    www.familjeliv.se/Forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:31
    Gå in på den sista adressen.Missade stort F på den första.

• Svar på tråden Hoppas Hoppas
  • Kaka76

Halloj!!

Efter mitt besök på SU i måndags konstaterades att jag troligen haft ett utomkvedshavandeskap. De kunde inte se någon hinnsäck eller gulkropp i livmodern men jag hade väldigt höga Hcg-värden. Har varit riktigt risig å därför inte varit inne på FL på ett tag.
    Vi har valt att vänta med nästa försök till i augusti/september så att kroppen hinner återhämta sig!

Lycka till alla ni som ruvar och går i väntans tider.... Kramar Karin

• Plockhönan

Hej..
    Nu e cystan borta och nu ska jag bara hoppas på en blödning i och med att slemhinnan ska blöda ut och sedan ska jag ta prov på Onsdag. Förhoppningvis börjar syster ta sprutor på Onsdag....

Jag fick morfin och så - men jag fick faktiskt jätteont efteråt... när vi stannade för att äta fick jag sitta dubbelvikt. Men nu är det bättre - men har svårt att röra mig.

Men vad snälla dom är...
    Kramar

• Irma1

Kaka 76: Oj då det va inte roligt att höra Det är nog bra att ni väntar ett tag så att kroppen får vila,det hade jag nog också gjort.. Sköt om dig.. Kramar..

Plockhönan: Så skönt att den är borta nu.. När jag tog bort min cysta så åkte jag till jobbet efteråt med spårvagn men min pojkvän tyckte inte jag skulle gjort det men men nu blev det så..

• Plockhönan

Jösses Irma!! Jag tänkte t o m vara hemma imorn oxå.... jag har jätteont ju....
    Tänkte att det inte skadar att vila lite heller i för sig föratt jag har ett väldigt stressigt jobb. Men som det är nu - känns det inte ok att gå i vilket fall.

Kaka76 - vad tråkigt. Det är min mardröm att först bli jätteglad och sedan....

Jag håller tummarna för oss allihop här inne...
    Kram

• läslusen
    Kaka76 skrev 2009-05-14 18:14:52 följande:
    Halloj!!Efter mitt besök på SU i måndags konstaterades att jag troligen haft ett utomkvedshavandeskap. De kunde inte se någon hinnsäck eller gulkropp i livmodern men jag hade väldigt höga Hcg-värden. Har varit riktigt risig å därför inte varit inne på FL på ett tag.Vi har valt att vänta med nästa försök till i augusti/september så att kroppen hinner återhämta sig!Lycka till alla ni som ruvar och går i väntans tider.... Kramar Karin
    Det var jätteledsamt att höra! Massor av tröstekramar till dig! Jag förstår verkligen att det måste kännas fruktansvärt att först positivt besked som sedan grusas så. Det låter klokt av er att vänta ett litet tag med nästa försök, vila, samla nya krafter och låta händelsen bearbetas.
  • läslusen

Plockhönan: Så var den dumma cystan borta i alla fall. Mindre bra att du fick ont. Jag kände mig som sagt lite trött efteråt men sen åkte jag tillbaks till jobbet precis som Irma1.

Irma1: Nu är jag i v.11. Det går framåt.

• MoJ

Hej Plockhönan! Trist att du fick en cysta som störde behandlingen, men vad skönt att de kunde åtgärda den så snabbt och att du kan fortsätta behandlingen. Blev lite nyfiken. Vad var det för slags cysta du hade och var satt den? Vad gjordes för ingrepp om du inte behövde sövas? Jag har haft cystor av varierande storlek från och till i ganska många år på äggstocken. Jag har opererats med laparaskopi (titthålsoperation). Jag blev jätteimponerad när ni berättar era historier och att ni kan gå till jobbet direkt efter. Låter tufft!
    /J

• läslusen

Hej Moj!
    För min del var det cystpunktion av vätskefyllda äggblåsor.

• Irma1

Samma här som för Cemali..

Cemali: Vecka 11 redan Här går det undan..

• läslusen

Ja det går undan... på måndag är jag redan i vecka 12. De säger att det är lite säkrare om man klarar sig förbi vecka 12.

Svar på tråden Hoppas Hoppas