• Kaka76

Hoppas Hoppas

Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
    Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:27
    Tråden går ut fortsättningen finns på
    www.familjeliv.se/forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:29
    www.familjeliv.se/Forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:31
    Gå in på den sista adressen.Missade stort F på den första.

• Svar på tråden Hoppas Hoppas
  • Irma1

Cemali: Så underbart.. Tänk om man får säga att man snart går in i vecka 12.. Här känns det inte så mycket men tycker att det har stuckit till lite men det kan ju vara lite inbillning me sen har jag ju förresten fruktansvärt ont i brösten när jag sover är det som värst o när jag ska vända mig om i sängen säger bara herregud men det tror jag beror på vaggisarna som gör det.. Hade du så ont?? Ja ja vi får hoppas att denna veckan går fort.. Jag gjorde ju ET den 6e o har då testdag den 24 om jag räknar från dagen efter ET men tror du det är ok o testa på lördagen?? för jag ska jobba på söndagen o vill ha lite mer tid på mig o vara ledsen om det blir minus.. Kram..

• Bette

Cemali: När gjorde du din insättning? Själv så plussade jag den 1 april så jag borde ligga lite före dig. Hur räknar du? För visst har du gjort ÄD?

Bette

• heja06

Kaka76: Jättetråkigt att höra att det inte gick bra. Ta hand om varandra i sommar. Och så kan ni försöka igen till hösten...tror att det är nyttigt för kropp och själ om man avvaktar lite mellan gångerna...

Imon ska jag få insättning, sen får jag vänta till den 5 innan det är dags att testa igen.. Nu börjar det pirra i magen inför imon...
    Kram till er alla

• läslusen

Irma1: Det låter lovande! Jag gick också och skyllde på hormonerna, men det fanns en del tecken. Jag hade ömma bröst men inte så farligt, och tur är väl det för jag sover helst på magen. Det kommer väl bli svårt med det framöver!? I mina öron låter det mycket bättre att testa dagen innan när du är ledig. Vi har ju ganska sen TD medan andra verkar ha TD redan från dag 14.

Bette: Ja, jag gjorde äd och jag hade ET den 18/3 och plussade den 5/4. Vad jag förstått så räknas det lite olika här på FL. Äggplock eller återförande. Det blir ju inte så stor skillnad, antingen den 6/12 eller den 9/12. När jag var på första ultaljudet sa de att jag var i v. 7+2 och då är det från äggplock. Hur räknar du?

Heja 06: Lycka till imorgon! Förstår att det är pirrigt!!!

• Irma1

Cemali: Ja det är ju det o jag förstår inte varför vi ska ha 18 dagar men dom har nog något skäl till det.. Kände idag på jobbet att det va som mensvärk i magen o lite öm i ryggen.. Men jag försöker att tänka på annat o i helgen hade jag fullt upp.. Så nu är det ju bara 6 dagar kvar.. Om jag vågar o testa förstås..

Heja 06: Lycka till i morgon...

• Bette

Cemali: Det blir så för mig också, antingen den 6/12 eller den 9/12 så det är inte så stor skillnad faktiskt. Jag har bestämt mig för att vi skall göra Nupp/Kub, så det blir blodprov på torsdag. Det är ju bra att göra när de nu erbjuder det, men som sagt det är säkert ingen fara, min donator är 22 och jag är 29. Men å andra sidan så får man se lilla pyret igen och bara en sådan sak är ju helt fantastisk.

Äggplock på min donator skedde den 16/3 och min beh var den 19/3 och jag plussade den 2 april.

Hur många ultraljud kommer du att göra Cemali? Går du också på Spec Mödravård plus den vanliga mödravården?

Kram

Bette

• heja06

Allt gick iaf bra idag, och vi har fortfarande 2st i frysen. Kram

• Irma1

heja06: Vad skönt att det gick bra idag o att ni fortrarande har 2 st i frysen det är ju kalas.. Håller Tummarna för dig nu.. När blir din testdag då??

Ha en bra dag alla..

• Bette

Hoppas att du får et stort plus den 5/6 heja06.

Svar på tråden Hoppas Hoppas