• Kaka76

Hoppas Hoppas

Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
    Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:27
    Tråden går ut fortsättningen finns på
    www.familjeliv.se/forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:29
    www.familjeliv.se/Forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:31
    Gå in på den sista adressen.Missade stort F på den första.

• Svar på tråden Hoppas Hoppas
  • heja06

Irma1: min erfarenhet var att man inte får blödning under behandling m östrogentbl...men den kom klockrent 2 dagar efter jag slutade. och då fick jag väldigt ont, likt ett missfallskramper.. Vill inte skrämma nån, men det kan vara bra att veta att kroppen rensar bort det som byggts upp under behandlingstiden direkt.. Nu hoppas jag verkligen att jag gjorde den resan för oss alla och att det går jättebra för alla (inklusive mig själv) i fortsättningen.Många tummar hålls för SU-besökare idag!!! kram

• läslusen

Får ni andra plåster? Jag har ätit progynongtabletter.
    Blev orolig för det du skrev heja 06. Jag slutade med östrgogentabletterna nu denna vecka och avrundar med vaginatorierna...

kaka76: Tänker på dig och hoppas att du har det bra!

• heja06

cemali: Det var efter jag konstaterat minus, så för dig tror jag verkligen inte denna risk finns! Min kropp ville ju bara rensa klart direkt...så jag fick börja igen.

• läslusen

Jamen då förstår jag. Blir ändå orolig för vilken igånghållande effekt dessa hormontillskott har, men hoppas självklart att pyret har egen vilja.

• heja06

Jag var på SU idg, allt såg helt ok ut, så det blir nsättning på mån 18/5. Jätteskönt, eftersom jag var lite oroligt pga blödningen jag hade...

• läslusen

Vad spännande! Vad bra att det inte blödningen ställde till det.

• Plockhönan

Hej.
    Vi var på SU igår.... jag hade inte blivit nerreglerad och de tror att en cysta ställer till det. Imorn ska vi dit igen och de kommer förmodligen att ta bort den. Så behandlingstiden förlängs lite.... men vad gör en vecka hit eller dit i det stora hela?

Men det där med att ta bort cysta...... har bara varit sövd innan - och de söver inte nu..... undra om det gör ont....

Kram

• läslusen

Plockhönan: det var tråkigt att cystan kom ivägen men som du skriver så gör en vecka hit eller dit kanske inte så mycket när man ändå väntat så länge. Jag har punkterat cystor vid två tillfällen och det var inget farligt. Fast jag var riktigt orolig innan. Första tillfället kunde jag inte ta någon morfinbedövning för jag hade med mig bilen, och då stack det till men det var ändå inte outhärdligt. Andra tillfället fick jag bedövning och då kändes det ju inte alls, å andra sidan blev jag lite dåsig och fick ligga och vila efteråt. Hoppas det går fint!

• Irma1

Plockhönan: Jag har också tagit bort en cysta o jag fick något bedövningsmedel som dom sprayade in o sen så stack det till lite bara.. Du behöver inte vara orolig.. Sen så är dom ju helt underbara där en syster höll mig i handen.. Hi hi..

Jag fick ett brev på posten idag från SU o där stod det att dom hade upptäckt ett ägg som visst gick att frysas efter att det legat någon dag till.. Så nu har vi en liten frysis..
    Det stod även att Metoden är dock svår och det är inte alltid det lyckas med både frysning och upptining.. men vi fick ett till frysen iallafall

• Irma1

Cemali: Vilken vecka är du i nu??

Svar på tråden Hoppas Hoppas