• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Anonym (tjuvkika)
    Anonym skrev 2009-05-12 23:04:42 följande:
    Anonym (tjuvkika) skrev 2009-05-11 18:45:32 följande: Hur lyckas du med det?
    Tyvärr aldrig, men jag hoppas att det sker en dag...
  • Anonym (bäst)

Finns inget som tänder mig så mycket som bögsex, det går jag alltid igång på. Jag är själv tjej så det är ju inget jag själv "kan få" så att säga.

• Dhana
    MiniCatti skrev 2009-05-12 21:59:19 följande:
    En man med blåställ, bar överkropp, lagomt stora muskler, brunbränd och svettig mums!
    Män i uniform duger alldeles utmärkt för mig *ler*
  • papercut

Kiss, förnedring och hänsynslösa män. Bland annat..

• Anonym (slickälskaren)

När min fru lägger sig på alla fyra och hon ber mig slicka hennes underbara fitta och rumpa...det gör mig superkåt!!

• memake

Har precis nämnt det för en tjejkompis när hon stod framför mig och fixade till sitt hår med fingrar, ja du vet slängde det bakåt osv. När en tjej gör på det viset, sträcker lite på sig, tittar uppåt, oftast blundar, ut med brösten, svanka ryggen, blotta magen lite grann.....då jäääklar....

• Anonym

Anonym (slickälskaren) skrev 2009-05-20 08:02:24 följande:

När min fru lägger sig på alla fyra och hon ber mig slicka hennes underbara fitta och rumpa...det gör mig superkåt!!
    Åhh, jag blir våt!
  • Anonym (otippat)

När tjejen tar den för djupt och det låter som hon sätter i halsen, när det tåras i hennes ögon.

Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?