• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Kärleksknop

Anonym (subbimama) skrev 2009-05-11 19:02:34 följande:

Förresten så är jag vänsterhänt och jag kände en man en gång som blev sexuellt upphetsad av att se vänsterhänta göra helt vanliga saker som tex skriva eller äta mat eller klippa eller ja ...använda vänsterhanden överhuvudtaget. DET var fan det konstigaste jag har varit med om i hela mitt liv! Jag frågade honom vad han ville att jag skulle göra (i sexuellt sammanhang, när vi skulle hamna i säng) och då gav han mig bara ett papper och sa "sätt dig här och skriv en stund är du snäll." Jag trodde inte att han ville ha mig! Jag var skitsur! Tills han förklarade det hela lite generad, givetvis. DET kallar jag verkligen en fetisch!!
    Men vad underbart!!! Jag älskar folk med oväntade fetischer!
  • Anonym (tjuvkika)
    Kärleksknop skrev 2009-05-11 22:40:07 följande:
    Anonym (subbimama) skrev 2009-05-11 19:02:34 följande: Men vad underbart!!! Jag älskar folk med oväntade fetischer!
    Jag tycker också det var lite sött på ett sätt!
  • Anonym (rumpans vänner)

Älskar att se en kvinnas vackra bak rödstrimmig och använd, finns gärna med händerna bakbundna och en buggplugg insatt också!

• Anonym
    DalaMia skrev 2009-05-11 22:26:48 följande:
    Mmhhmmmmm...... det gillar jag med.... :P
    Underbart, underbart
  • Anonym

fantasi: att bli tagen hårt av två svarta män

• Anonym (tjuvkika)

Att bli tagen av en stark man i blåställ, dvs nån byggnadskarl som renoverar hemma hos oss. Detta är en av mina onanifantasier, hihi...

• Anonym

Av "bad guys".. Oh, vad det pirrar extra i trosan

• Miss M V
    Anonym (tjuvkika) skrev 2009-05-12 20:37:02 följande:
    Att bli tagen av en stark man i blåställ, dvs nån byggnadskarl som renoverar hemma hos oss. Detta är en av mina onanifantasier, hihi...
    {#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_tongue_out}
    THE Slyna!
Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?