• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Miss M V
    Anonym skrev 2009-05-12 21:42:16 följande:
    När jag äter kanelbullar
    Det är pärlsockret som lockar va? Brukar gå i gång på att slicka på kanelbullarna och sen lägga tillbaka dom vare sig det är i affären jag slickar på dom eller om jag köper hem.. Och om jag är extra kåt brukar jag ta ner en kanelbulle i trosorna och riva loss.. Kommer nästan på en gång.. Du ska se vad jag kan göra i grönsakdisken.. *Himmelrike*
    THE Slyna!
  • MiniCatti

En man med blåställ, bar överkropp, lagomt stora muskler, brunbränd och svettig mums!

• Anonym
    Anonym skrev 2009-05-12 11:09:19 följande:
    fantasi: att bli tagen hårt av två svarta män
    Då får du stor kuk iallfall.
  • Miss M V
    MiniCatti skrev 2009-05-12 21:59:19 följande:
    En man med blåställ, bar överkropp, lagomt stora muskler, brunbränd och svettig mums!
    Fan va alla pratar om blåställ..
    THE Slyna!
  • Anonym

Anonym (tjuvkika) skrev 2009-05-11 18:45:32 följande:

Att se andra knulla (i smyg!!)
    Hur lyckas du med det?
  • Anonym (kåtkåtkåt ;D)

älskar när jag och min kille kör 69 och jag tar hela hans kuk i min mun långt ner i halsen (DT) .. Och älskar när han är dominant och t-ex håller fast mina armar, håller i håret, eller håller ena handen runt min hals! mums!! ;) Älskar även när han kommer och flåsar mig i nacken då jag minst anar det, och samtidigt smeker min fitt och mina bröst! Mums mums! :D och jag tänder som fan på att vi kollar varann djupt i varandras ögon, med värsta kåtglimten i ögat, rawr!! shit tror det är dags att ta av sig kläderna och pilra på lite, då sover ja gott i natt! Har ju inte min älskling här så måste göra det själv.. och en sak till.. älskar när han överasska mig med att tycka upp mig mot väggen och kyssa mig, helt galet!! åååååååh , *fniiss* :)

• Anonym (hehe)

Ni tjejer tycker om flås i nacken allsååå? haha.. när nån kommer och flåser mig i nacken får en smäll...tror det är en mooskito. ;)

• Anonym (kåtkåtkåt ;D)

Anonym (hehe) skrev 2009-05-13 21:33:46 följande:

Ni tjejer tycker om flås i nacken allsååå? haha.. när nån kommer och flåser mig i nacken får en smäll...tror det är en mooskito. ;)
    flås i nacke är helt underbart ju :D mee liike!! ;)
  • Anonym (m/40)

Tack för skön läsning, här kommer mitt bidrag

1. Att se hon leka med sig själv och hon vet om det är krydda som rackarns för mig..
    2. Att få / kunna låta när man kommer. Motsatsen är också rätt ball, att veta att man _inte_ får / kan låta..
    3. Att ha ljuset tänt och det faktiskt går att se ALLT..

• Anonym (<3)

Miss M V skrev 2009-04-28 09:57:09 följande:

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .Finns det nått som gör att du tänder lite extra? (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.) Give it to me..
    Det finns en del, so to speak...
    Snygga transor (MtF!)
    Män som får mig att känna mig som en slyna, som får mig att älska att ge avsugningar, som kan slå "på rätt sätt", som kan hantera en piska... För att inte tala om män, eller kvinnor, som vet hur man stryper...

Höga klackar, gärna lackpumps, Christian Louboutin är en favorit!
    Hört snörade korsetter (inte tightlacing dock), gärna på mig, kombinerat med sömmade strumpor...

Att sitta fast i handklovar, att bli biten, hårt, i hals och bröst.
    Fantastiska kyssar.
    Tattuerade underarmar.
    Få leka med ett par fantastiska bröst...

Så, där har vi en del av det, en mindre roman ;)
Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?