• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Polargirl
    Thaleya skrev 2009-06-26 00:14:41 följande:
    Harry potter i reklamrutan på denna hemsida.
    Jo, tjena.
    Someday my ship will come in, but with my luck I'll be at the airport.
  • Thaleya
    Polargirl skrev 2009-06-26 00:56:25 följande:
    Jo, tjena.
    Jo helt seriöst haha.
    Få män kan bära upp runda glasögon som han :D
  • Anonym (Hårt)

Anonym (hårt) skrev 2009-06-22 19:20:25 följande:

I lördags började min pojkvän bita mig, riktigt hårt, i nacken och på halsen.. det var så fuktansvärd upphetsande och underbart skönt!Inte så kul nu dock, det ser ut som jag har fått stryk, har världens blåmärken.. men det var helt klart värt det=) Gillar lite hårdare tag!
    Ohhh,yes! Mycket härligt och något vi har börjat med här med. Mmmmm
  • Thaleya

Anonym (Hårt) skrev 2009-06-26 13:51:59 följande:

Anonym (hårt) skrev 2009-06-22 19:20:25 följande: Ohhh,yes! Mycket härligt och något vi har börjat med här med. Mmmmm
    be han bita dig i rumpan det är skönt!
  • Anonym (stolt)

Jag blir extremt kåt när killen,smeker,biter och naffsar på mina bröst .. Jag går igång på det som bara den :)

Sen blir jag även extremt kåt av att suga kuk, Jag verkligen älskar de!! De ska vara hårt ljupt och snabbt,sakta sååå underbart:)

• Kramtomaten
    Polargirl skrev 2009-06-25 23:47:49 följande:
    Samma här... i alla fall det första, gillar inte att bli tagen i analen (möjligtvis lite smekt utanpå).
    Så där ja...
  • CinnamonGirl
    Kramtomaten skrev 2009-06-27 21:23:03 följande:
    Så där ja...
    Vadå?
    Someday my ship will come in, but with my luck I'll be at the airport.
  • Anonym (Jordgubbe)

När jag har lagt mig för att sova (ibland somnat) och min sambo kryper upp bakom mig och börjar ta och smeka mig på brösten och trycker sin kropp mot min rygg.

Sambon forstätter sedan neråt och smeker mig utanpå trosan för att sen ta sig in ;)
    Kysser mig i nacken och forstätter smeka min fitta och bröst.
    Vänder sen på mig och sambon tar sig sakta ner och börjar slicka mig, och pillar på klittan samtdigt, och smeker mitt ena bröst med ena handen.
    Mmmm underbart!
    Det tar inte lång tid innan jag kommer i en skrikande orgasm.
  • Anonym (jordgubbe)

en annan sak som är skönt är när min KK sitter på knä i sängen med benen brett isär och kuken hård i vädret. han brukar sen böja sig fram och stoppa in sin kuk i mig och sen dra/lyfta upp mig så jag sitter i gränsle över honom och rider in kuken. med benen runt hans midja.

mmm... mkt sköt får oss båda. samtidigt som vi hånglar eller han suger på mina bröst.
  • LindaJohansson81

Alltså jag tänder fortfarande på att bara SE min kille....Töntigt jag vet. Men det räcker.

Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?