• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Miss M V
    LindaJohansson81 skrev 2009-06-28 20:06:20 följande:
    Alltså jag tänder fortfarande på att bara SE min kille....Töntigt jag vet. Men det räcker.
    Inte ett dugg töntigt! Det är love..Det är så det ska vara..
    THE Slyna!
  • CinnamonGirl
    Anonym (jordgubbe) skrev 2009-06-28 19:26:43 följande:
    en annan sak som är skönt är när min KK sitter på knä i sängen med benen brett isär och kuken hård i vädret. han brukar sen böja sig fram och stoppa in sin kuk i mig och sen dra/lyfta upp mig så jag sitter i gränsle över honom och rider in kuken. med benen runt hans midja. mmm... mkt sköt får oss båda. samtidigt som vi hånglar eller han suger på mina bröst.
    Det där lät ju riktigt läckert! {#lang_emotions_wink}
    Someday my ship will come in, but with my luck I'll be at the airport.
  • Anonym

Jag ÄLSKAR att ligga på mage och när sambon smeker mig utan att komma åt hela musen...

• Mr Espresso

En tjej i min smak, me like

Anonym (mys) skrev 2009-07-02 15:53:02 följande:

Jag blir så otroligt kåt av läsa den här tråden. Min fitta är så våt och jag längtar så att få känna en kuk dunka i mig. Dunka mig gul och blå-jäkla bra låt. och fan vad skönt det är att att riktigt hårt sex. Att bli riktigt rå knullad så man knappt kan gå dagen efter.ÅHHHH........onanerar nu...Sen tycker jag det är underbart att få suga kuk. Jag verkligen älskar det!!! Fittan rinner till, blir så våt!Går även igång på hårda snuskiga ord. FITTA, KUK, KNULLA osv, kan gärna säga dom högt för mig själv när jag onanerar.
  • Puss och Kram

Utomhussex, blir extra pirrig av att kunna bli upptäckt... hm, kanske dax snart.

• Mr Espresso

Fan att jag inte tänkte på det. Det är riktigt nice, fast borde kanske hitta någon att ha det med

Puss och Kram skrev 2009-07-02 16:00:40 följande:

Utomhussex, blir extra pirrig av att kunna bli upptäckt... hm, kanske dax snart.
  • Anonym (Bull)

Jag älskar att ha sex på ställen där man kan bli upptäckt. Underbart läckert! En gång var jag med om att en man joinade mig och en kille, han lät mig se hans stora ådriga kuk när den andre knullade mig hårt bakifrån... Mmmm...

• Anonym (Tjej)

Att se två killar.......Ursexigt!

• Anonym

En riktigt våt tunga på klitoris och ett finger i analen. Mmmm det är fint det.

Sen gillar jag att sitta och läsa såna här trådar under dagen när jag jobbar och bli sådär långdraget kåt och sen äntligen få bli tagen ganska hårt av mannen. Gärna bakifrån så jag kan smeka mig själv samtidigt. Först vill jag gärna att han slickar mig förståss :-9

• ezah

blir våt som aldrig annars när jag gör något tvärt emot instruktioner, är allmänt retsam och tvär och verkligen kan se i hans ögon att jag minsann kommer att få ångra det.
    nästan så att man är lite rädd/nervös för vad som ska hända, men endå kan man aldrig låta bli.

älskar när jag faktiskt måste ge mig, när man kommer till den punkten d det inte finns nåt annat än att ligga still och hålla käften.

älskar när han gör mig obekväm. får mig, som i alla andra situationer är hur grov munnen som helst, att rodna och titta i taket.

tycker om när jag faktiskt hållit käft, leagt still eller på annat sätt till slut gjort som jag varit tillsagd, och han säger att jag varit duktig. då skäms jag rejält.

Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?