• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • plast killen

Anonym (Chaffis) skrev 2009-06-23 11:12:49 följande:

Jag tycker att bullfittor är bland det sexigaste som finns.
    håller helt och hållet med!!!! de kanske e en lastbils chaufförs fetich? keep on trucking
  • Anonym (kille)
    Anonym skrev 2009-06-13 08:18:51 följande:
    Anonym (kille) skrev 2009-06-13 08:17:44 följande: Hur ofta runkar du lille vän?
    Jag runkar till denna fråga.
  • Anonym (MUMS)

Jag drömmer om att bli dominerad nästan på ett våldsamt sätt... Tex att bli fångatagen, vara smutsig men vacker och bli vråltänd på en av "fångvaktarna" som inte kan låta bli mig.

Blir väldigt kåt av tanken att slicka en annan kvinna och suga på hennes bröst. Och att jag rider min man, kvinnan sitter gränsle över min mans ansikte och han slickar henne och hon och jag kysser varandra.

Tänder också enormt mycket på tanken av att ha sex in public. Jag brukar fantisera att vi ligger i en säng i en stor sal och att det står folk runt omkring.. Det gör att det går för mig ganska fort (så jag brukar smyga upp drömmen så det inte går för fort )

• Humlan0406

Jag går igång på maskulina män, speciellt med starka armar och händer

• Anonym (slampan)

I hemlighet har jag lite fantasier om att ha en trekant med min sambo + en tjej och tänder vansinnigt på *tanken* att se honom knulla en annan. Men det får stanna vid min lilla hemliga fantasi, hade det inträffat i verkligheten synen gjort slarvsylta av mig (och förmodligen även av förhållandet).

• Anonym

Jag tänder på flera män :) Och även om det finns kvinnor med. Skulle gärna ha sex med en man och en kvinna samtidigt.

• gullsvans

Går igång snabbt på om jag tänker på hur någon tar mig bakifrån och tar tag i mitt hår och drar i det..hmm se nu vad ni ställer till med:)

• Anonym (aaaaah)

Jag äälskar att vakna av att bli smekt av en vrålkåååt sambo och sen hårt påsatt.. :P

En annan fantasi är att få en erotisk massage och få komma där under behandlingen, och sen även bli påsatt av massören på bänken. ;)

Att bli hårt dominerad, att bli tvingad, bunden mm gör mej oxå galet kåååt.

• Anonym (MUMS)

Anonym (aaaaah) skrev 2009-06-24 20:47:56 följande:

Jag äälskar att vakna av att bli smekt av en vrålkåååt sambo och sen hårt påsatt.. :PEn annan fantasi är att få en erotisk massage och få komma där under behandlingen, och sen även bli påsatt av massören på bänken. ;)Att bli hårt dominerad, att bli tvingad, bunden mm gör mej oxå galet kåååt.
    Jag har läst en sexnovell där en tjej får massage i annat land av en okänd man. Jag blir jättekåt när jag läser den. Han står bakom henne och det blir mer och mer "hett" och han råkar slinka in med fingret i henne och sen börjar han slicka... *mmm* sen knullar han henne hårt på bänken bakifrån och hon vet inte ens hur han ser ut...
  • Anonym (MUMS)

Finns det ingen sexig tråd med mer utförliga fantasier här? Lite mer beskrivning av vad man ska göra, vill att någon ska göra med en osv?

Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?