• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-06-24 16:05:12 följande:
    Jag tänder på flera män :) Och även om det finns kvinnor med. Skulle gärna ha sex med en man och en kvinna samtidigt.
    Samma här.

Ngt mkt oskyldigare är sexnoveller, dom läste såna på radion förra sommaren och det är sååå upphetsande
  • Lebowski

Oerfarna, inkompetenta och töntiga moderatorer. Det går jag igång på. Vill ge dem smisk

• Anonym
    Anonym skrev 2009-06-23 22:59:34 följande:
    Anonym (Chaffis) skrev 2009-06-23 11:12:49 följande:
    Vad är en bullfitta egentligen?
    Någon som kan svara?
  • Anonym (Chaffis)
    Anonym skrev 2009-06-23 22:59:34 följande:
    Vad är en bullfitta egentligen?
    Men jisses ^^
    Det är när vuvlan på en tjej är stor. Lite biffig och så ;) Fina grejjor det ^^

BTW jag är en chaufför men vad är det som säger det är lastbil jag kör?
    Nu var det juh så men iaf haha.
  • OMNIA

När hon har minimal bikini hemma, står och steker när jag kommer bakifrån. Hon drar bikinitrosan åt sidan och lutar sig fram så jag kan se hela härligheten, jag kommer in i henne någonstans i Södra förorten, det skulle göra mig extra kåt!

• Anonym (Bull)

Jag tycker att bullfittor är bland det sexigaste som finns.
    Är det där en chaffisfestisch? Alla chaffisar jag har träffat hara avgudat min "bullfitta".
  • Anonym

Anonym (MUMS) skrev 2009-06-24 21:12:40 följande:

Anonym (aaaaah) skrev 2009-06-24 20:47:56 följande: Jag har läst en sexnovell där en tjej får massage i annat land av en okänd man. Jag blir jättekåt när jag läser den. Han står bakom henne och det blir mer och mer "hett" och han råkar slinka in med fingret i henne och sen börjar han slicka... *mmm* sen knullar han henne hårt på bänken bakifrån och hon vet inte ens hur han ser ut...
    Den har jag också läst, det var den som väckte mitt intresse för massage :)
  • Humlan0406
    OMNIA skrev 2009-06-25 07:18:37 följande:
    När hon har minimal bikini hemma, står och steker när jag kommer bakifrån. Hon drar bikinitrosan åt sidan och lutar sig fram så jag kan se hela härligheten, jag kommer in i henne någonstans i Södra förorten, det skulle göra mig extra kåt!
    hmm södra förorten? Vad menar du med det
  • Anonym (tjej35)

Blir super kåt av att hångla, mycket å länge...Sen när han trycker sitt hårda stånd mot rumpan...Då pirrar det i hela kroppen...Sen att bli tagen i analen samtidigt som jag smeker mig själv...Då kan jag komma nästan hur många gånger som helst...

• bodegapeppe
    Lebowski skrev 2009-06-24 22:26:31 följande:
    Oerfarna, inkompetenta och töntiga moderatorer. Det går jag igång på. Vill ge dem smisk
    Hahaha... straffa dom hårt! (och djupt)
Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?