• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • mystisk89

jag tycker det är upphetsande att läsas andras sex historier, lr att se en man/kvinna i uniform daaamn säger jag bara det är väldigt fint och sexiigt.

• Anonym (Kontroll)

(subbimama), t.o.m. det där med samurajerna?
    Jag blir knäsvag av asiatiska kampsportskillar också. Där kan man snacka om kontroll.
    Jag var helt betagen av min egen kung fu-tränare, just för att han var sådär extremt självdisciplinerad, iskall och hade total kroppskontroll.
    Jag var för ung för att våga även om jag visste att han var intresserad på sitt subtila vis. Jag var ett litet pervo redan då och älskade när han stod bakom mig, visade mig övningarna handgripligen och gav mig order med bestämd röst .

• Anonym (hårt)

I lördags började min pojkvän bita mig, riktigt hårt, i nacken och på halsen.. det var så fuktansvärd upphetsande och underbart skönt!
    Inte så kul nu dock, det ser ut som jag har fått stryk, har världens blåmärken.. men det var helt klart värt det=) Gillar lite hårdare tag!

• Anonym (Hårt)

Att bli tagen hårt av min kille! Bakifrån och han tar ett hårt tag om min nacke/axlar/håret. Att bli retad av min kille tills man blir galen av kåthet! Gahhh!!

• Anonym (Hårt)

Anonym (hårt) skrev 2009-06-22 19:20:25 följande:

I lördags började min pojkvän bita mig, riktigt hårt, i nacken och på halsen.. det var så fuktansvärd upphetsande och underbart skönt!Inte så kul nu dock, det ser ut som jag har fått stryk, har världens blåmärken.. men det var helt klart värt det=) Gillar lite hårdare tag!
    Ja, blåmärken får man ju på köpet!
  • Anonym (lacost)

Älskar vältränade och väldoftande män. Lacostparfymerna är underbara. Den röda eller blåa flaskan ska det vara. Blir alldeles knäsvag när jag känner de dofterna. De får gärna vara mellan 8-15 år äldre än mig (är 19 år). De ska va dominanta.

Hårt och vilt sex. Tagen mot väggen, bli biten i hals/nacke, känna fasta grepp om min kropp.. ^^

• Katzen

Gillar att bli biten på halsen, slagen med mjuka piskor, smekt på brösten, titta på när andra har sex, sex med tjej, dirty talk under samlaget - tex tillsammans fantisera om när min kille tar en annan tjej, jag tar henne
    Fantiserar om att ta en kille med strap on hmmm ja lite olika saker hehe

• OMNIA

När någon går utan trosor på väg från stranden och innan hon går ger mig djupa härliga blickar!
    Då blir jag stenhård...

• Vege
    OMNIA skrev 2009-06-22 21:23:56 följande:
    När någon går utan trosor på väg från stranden och innan hon går ger mig djupa härliga blickar!Då blir jag stenhård...
    Hah! Jag VISSTE väl att det var du!!!
Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?