• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Anonym (Kram bakifrån)

Ja att mannen kommer bakom mig och kramar, så känner jag hur hård hans kuk är och då blir jag sååå kåt. Bara han gör det, händer väl inte ofta. Inget jag tänkt på men nu när frågan kom upp så ska jag säga det till honom. Så om han kysser mina axlar och nära huvudet, det ökar också sexlusten :)

• Anonym (Mmm)

Att bli dragen i håret när vi är igång, inte så att det gör ont, men bestämt...

• Anonym (xx)

När någon kysser mig och samtidigt stoppar in ett finger eller två i min mun för att jag ska hålla den öppen och tillgänglig.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-16 15:27:47 följande:
    Jag blir kåt av att se min tjej bli kåt av att titta på porrfilm som vi kan göra ibland. Sist vi låg på hotell och zappade och hittade vi en p-film som vi kollade på och småskrattade lite åt först. När jag sen märker att hon är hur kåt som helst och hennes trosor är alldeles blöta utan att hon tagit på sig själv spänner det till i brallan på mig. Att se henne bli kåt av att se andra ha sex (film) det gillade jag. :)
    Hade kunnat varit jag som skrev det! Extremt upphetsande det du beskriver. Min sambo är ganska blyg av sig, hade aldrig sagt att hon gillar porr. Så tittade vi på en film och det var så trevligt att se hur fascinerad hon var... andningen, rosiga kinder och sen, precis som du säger, var hennes trosor helt plaskvåta...
  • Anonym (!)

När tjejer visar upp sig... Alltså det där vanliga, att de "råkar" tappa handduken på stranden, att de reser sig extra långsamt upp och drar upp byxorna i slow motion när de har kissat på fyllan... Allt det där många kvinnor gärna gör för att få utlopp för sin exhibitionism... Det tänder mig enormt!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-18 09:06:48 följande:
    Hade kunnat varit jag som skrev det! Extremt upphetsande det du beskriver. Min sambo är ganska blyg av sig, hade aldrig sagt att hon gillar porr. Så tittade vi på en film och det var så trevligt att se hur fascinerad hon var... andningen, rosiga kinder och sen, precis som du säger, var hennes trosor helt plaskvåta...

Ja visst blir man kåt av det. Helst då dom helst inte vill kännas vid att dom blir våta av att se porr.

Vi hade riktigt bra sex efter med vilket var uppskattat. :)
  • Farau

Tror jag är exhibitionist då jag blir störtkåt av att "tappa" handuken när jag byter om på stranden t.ex. Gillar även att bada nakenbad (går givetvis inte omkring med stånd som många fluktgubbar) men känslan att vara naken och betittad kittlar min mentala kåthet ngt. oerhört.
    Har även låtit mig bli fotograferad naken Wow !! fick doppa mig några ggr. för då höll det på att bli resning Flört!! Har en fantasi om att strippa på tjefest, möhippa el. dylikt !!

• Anonym (!)
    Farau skrev 2012-04-18 09:55:52 följande:
    Tror jag är exhibitionist då jag blir störtkåt av att "tappa" handuken när jag byter om på stranden t.ex. Gillar även att bada nakenbad (går givetvis inte omkring med stånd som många fluktgubbar) men känslan att vara naken och betittad kittlar min mentala kåthet ngt. oerhört.
    Har även låtit mig bli fotograferad naken Wow !! fick doppa mig några ggr. för då höll det på att bli resning Flört!! Har en fantasi om att strippa på tjefest, möhippa el. dylikt !!
    Verkar vara en mänsklig egenskap...
Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?