• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Kramtomaten
    CinnamonGirl skrev 2009-06-28 21:14:51 följande:
    Det där lät ju riktigt läckert!
    Me like...
  • Anonym

att få sex sms å mms bilder som man kan fantisera om å till då vi aldrig kommer få röra varann om inte ett under sker då är jag bra sugen å våt. synd att han inte kan känna de

• CinnamonGirl

Jag blir extra kåt av en sån simpel grej som att grabben jag är med blir kåt av att vara med mig...

Someday my ship will come in, but with my luck I'll be at the airport.
  • Anonym (daddy Oh)

När sambon skickar busiga sms när jag är på jobbet, blir lite sms-sex innan man kommer hem, framför allt efter ef-skiftet och hemma väntar sambon med massage, och sedan lite lek med grädde som hon slickar av hela min kropp. å sedan tar min ... i sin mun.... å resten kan ni nog gissa er till... SÅNT förspel blir jag extra kåt av.

Eller den gången vi hade sex på bussen... eller den gången vi....

• Moppe

Sambons rakade mus vill man bara slicka o leka med!

• Katzen

Wow det låter super snuskigt...mums:)

Anonym (Bull) skrev 2009-07-02 16:22:50 följande:

Jag älskar att ha sex på ställen där man kan bli upptäckt. Underbart läckert! En gång var jag med om att en man joinade mig och en kille, han lät mig se hans stora ådriga kuk när den andre knullade mig hårt bakifrån... Mmmm...
  • TaXiChicK

mmm, lite kinky stuff, lite dominans, läderbojor, en piska, hehe, det finns mkt...
    Och eftersom jag är bs så går jag ju igång på tjejsex..skulle aldrig kunna bli dominerad av en tjej dock...

Kan du inte säga något snällt, ska du inte säga något alls..
  • Anonym (subbimama)

Samma här!

ezah skrev 2009-07-02 22:47:23 följande:
    blir våt som aldrig annars när jag gör något tvärt emot instruktioner, är allmänt retsam och tvär och verkligen kan se i hans ögon att jag minsann kommer att få ångra det.nästan så att man är lite rädd/nervös för vad som ska hända, men endå kan man aldrig låta bli.älskar när jag faktiskt måste ge mig, när man kommer till den punkten d det inte finns nåt annat än att ligga still och hålla käften.älskar när han gör mig obekväm. får mig, som i alla andra situationer är hur grov munnen som helst, att rodna och titta i taket.tycker om när jag faktiskt hållit käft, leagt still eller på annat sätt till slut gjort som jag varit tillsagd, och han säger att jag varit duktig. då skäms jag rejält.
  • Anonym (tädis)

blir så himla kåt av att veta att sambon blir tagen av en hård kuk när hon är ute sånt är skönt att veta så när hon kommer hem är hon helt blöt sånt gör mig kår:)

Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?