• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • OMNIA

Haha, ja här är jag!
    Och det jag skrev är 100% sant.

Vege skrev 2009-06-22 21:39:44 följande:
    Hah! Jag VISSTE väl att det var du!!!
  • Vege

Ja det vet jag väl, jag säger ju det. Jag VISSTE att det var du som satt där!

• OMNIA

Men oh, vilket sug du har i blicken Vege!
    Jag kunde ju bara önska att det var du som gav mig den där blicken och så var det du.
    Nu tror jag på högre makter, mmm

• Anonym

Män som är trygga i sig själv, tar för sig och vet vad dom vill. Han skall ta sig tid, vara lyhörd och uthållig. Vara ren och lukta gott.

• OMNIA

Tack, då har jag en framtid, Mycket fint skrivet!

Anonym skrev 2009-06-22 22:33:23 följande:
    Män som är trygga i sig själv, tar för sig och vet vad dom vill. Han skall ta sig tid, vara lyhörd och uthållig. Vara ren och lukta gott.
  • Anonym

Nåt som är upphätsande är när en man är riktigt bra på något. det kan vara allt från att vara bra i en sport eller köra lastbil. Eller när han kommer in svettig efter ett träningpass eller kommer ut nyduschad från duschen med en handduk lätt knuten runt höften. mmmm... när hann dominerar mig, biter hårt på mina bröst och slickar mig

• Anonym (Mamsen)

En nyduschad man som luktar så där gott med handduken runt midjan!!! Sen älskar jag killar med snygg rygg och breda axlar, samt hår på bröstet!!

• Pruttiluskan

Jag njuter av att killen njuter...är den som hellre ger än tar! ;)

• Anonym ((helt hetero))

Jag drömmer om att få älska med en annan kvinna, men inte vilken kvinna som helst, en kvinna som har det bästa av mannen också, nämligen en kuk. En shemale alltså. Dessutom drömmer jag om att min sambo dessutom suger av denna shemale. Jag vet jag är knäpp, och det lär nog stanna som fantasi också :P

• Anonym (mjukisbrallan)

Konstigt nog blir jag helt tokig när mannen har mjukisbyxor på sig o bar överkropp spec när han vart på gymmet, *oooh blir upphetsad av bara tanken*

Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?