• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Anonym (konstig kille)

Det är en sak som jag har testat med en tjej och hon gillade det. Hon hade napp när vi hade sex och sedan hade hon den på ett annat ställe under natten. Hon gillade det.

• sherman

Blir jäckligt kåt när tjejen har på sig riktigt små string från wicked weasel. Extremt upphetsande att veta att hon har på sig dom under klänningen en utekväll. Man längtar bara tills man får komma hem och slita av dom. synd bara att vi inte är ute lika ofta nu för tiden.

Tänder på att filma och fota när vi har sex också. Att få snuskiga sms/mms när man är bortrest är inte heller så dåligt

• Anonym (sexy)

Det var medan jag och min dåvarande tjej bodde nära kvarterskrogen så brukade vi avsluta fredagen och inleda helgen med en middag och en flaska vin och lite till efter jobbet.
    Tjejen jobbade på kontor så hon var alltid ganska uppklädd oftast högklackat så ofta hann vi bara innanför dörren i lägenheten innan vi hånglade.
    Det jag minns mest var att jag tyckte det var så upphetsande när hon skorna på.

• Limpo

Tanken på en äldre parant dam som sakta runkar mig till utlösning. 

• Mr1970
    Miss M V skrev 2009-04-28 09:57:09 följande:
    Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

Att komma på kvinnan onanera och sedan bli bedd om att onanera själv och så att säga visa upp när man gör det själv. 
  • Anonym (Hin håle)

När hon behåller klackarna på sig.
    När en tjej tycker att avgaser luktar gott och kan tänka sig vara bakom bilen i lite förnedringssyfte.

• Anonym (Av 2 kvinnor)

Av 2 kvinnor samtidigt. Det får min sexualitet att få nån slags kortslutning där jag blir så exalterad att penisen sprutar 3 ggr på under tio minuter och lämnar två kvinnor sexuellt frustrerade och mig helt urlakad.

Är helt enkelt för bra och för mycket för mig. Har gjort 3 försök med detta och det blir så varje gång. Jag är nog inte skapt att kunna hantera detta.

• Anonym (M40)

Blir liksom extra kåt av att se min sambo vara kåt och när hon njuter. Det har gått så långt att jag vill se henne njuta med någon annan för att bara få observera. Hon vet om det och brukar hinta ibland och hon skäms inte heller för att onanera inför mig och verkligen ge sig hän. Bästa känslan på dagen. Tungan ute

• Anonym (Kaffedraken)

19-åriga kvinnor

• CTP

Något som gör mig riktigt kåt är en händelse som jag gärna gör om..... Min dåvarande sambo satte på mig en ögonbindel och lät en helt okänd man sätta på mig. Jag vet fortfarande inte vem det var och detta gör mig fortfarande väldigt kåt när jag tänker på det Tungan ute

Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?