• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Pomea
    Anonym skrev 2009-06-22 22:33:23 följande:
    Män som är trygga i sig själv, tar för sig och vet vad dom vill. Han skall ta sig tid, vara lyhörd och uthållig. Vara ren och lukta gott.
    Kort och gott.
  • Katzen
    Anonym skrev 2009-06-23 00:40:06 följande:
    Nåt som är upphätsande är när en man är riktigt bra på något. det kan vara allt från att vara bra i en sport eller köra lastbil. Eller när han kommer in svettig efter ett träningpass eller kommer ut nyduschad från duschen med en handduk lätt knuten runt höften. mmmm... när hann dominerar mig, biter hårt på mina bröst och slickar mig
    Håller med helt o hållet!
  • Anonym (Chaffis)

Jag tycker att bullfittor är bland det sexigaste som finns.

• Vege
    OMNIA skrev 2009-06-22 22:39:34 följande:
    Tack, då har jag en framtid, Mycket fint skrivet!
    Haha, du är söt. Och rolig. Det du...
  • Anonym (dude)

Blir stenhård när jag ser gravida.gå runt i tajta tröjor eller visar bulan
    hmm

• OMNIA

Och jag som går igång på dig, då kanske vi har en framtid du och jag?

Vege skrev 2009-06-23 12:40:55 följande:
    Haha, du är söt. Och rolig. Det du...
  • Anonym (vilket som)

man ska visa mycket hud kille eller tjej spelar ingen roll, tjejer är snyggare nakna men killar är skönare i om man säger så.. tänder på att de är tända.

• Anonym (Tjej)

Anonym (mjukisbrallan) skrev 2009-06-23 10:07:35 följande:

Konstigt nog blir jag helt tokig när mannen har mjukisbyxor på sig o bar överkropp spec när han vart på gymmet, *oooh blir upphetsad av bara tanken*
    Håller med fullständigt! Mjukisar kan va riktigt porrigt!
  • Anonym

Jag blir het av att få massage... Var utomlands och fick massage flera gånger av en alldeles fantastiskt duktig och SNYGG man (men alldeles professionell, gjorde inget han inte skulle). Ojojoj.... fantiserade hela tiden om att det var min man som stod där och knådade, bara väntade på att han skulle ta bort handduken och sätta på mig där på massagebänken!

Brukar tänka på detta när jag ligger hemma i kalla Svedala och har haft en lång dag. Då får mannen snabbmassera rygg och ben och så gå vidare till viktigare regioner :D

• Anonym

Anonym (Chaffis) skrev 2009-06-23 11:12:49 följande:

Jag tycker att bullfittor är bland det sexigaste som finns.
    Vad är en bullfitta egentligen?
Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?