• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Anonym

utomhussex , speciellt när man är så där solvarm och mjuk i hela kroppen.. som man blir när man solar.. härlig pirrigt!

• Anonym (analt)

allt som har med analt att göra, tunga, fingrar eller snoppen där på tjejen.

• Anonym

Jag blir kåt av att se min tjej bli kåt av att titta på porrfilm som vi kan göra ibland. Sist vi låg på hotell och zappade och hittade vi en p-film som vi kollade på och småskrattade lite åt först. När jag sen märker att hon är hur kåt som helst och hennes trosor är alldeles blöta utan att hon tagit på sig själv spänner det till i brallan på mig. Att se henne bli kåt av att se andra ha sex (film) det gillade jag. :)

• Patrik 41

Jag blir kåt av att ha telesex på jobbet. Eller få snuskiga mail !

• Anonym (swe)

Har aldrig varit med nån som är ljushyad eller ens attraherad av nån som inte är svart! 
    Lite konstigt kan jag tycka haha... är själv halv svenska och Colombian... är 24år och har aldrig haft sex med en ljushyad, men börjar faktist bli nyfiken på att "prova på" en riktig Svensson :P
    Så ja det är svenska killars blickar som gör mig lite kåtare just nu... varför är dom så blyga :)

• Anonym (Mmm)

Jag har skrivit några sexnoveller och det gör mig kåt, att fantisera ihop hela historien och föreställa sig allt så intensivt som möjligt för att kunna sätta ord på allt, och sedan att läsa att andra blir kåta av det! Mmm!

i sexväg, så älskar jag när jag är naken och min pojkvän står naken bakom mig, med ståndet hårt tryckt mot min rumpa, och smeker mina bröst min mage eller håller runt min hals, sådär bakifrån, och med ena handen mellan mina ben, så trycker jag min rumpa mot honom, och han blir ännu kåtare, samtidigt som vi kysser varandra.. mmm, blir galet kåt av det!! (& och sedan tillslut känna kuken tränga in bakifrån och knulla hårt.....!)

• Priapus
    Anonym (Mmm) skrev 2012-04-16 19:30:43 följande:
    Jag har skrivit några sexnoveller och det gör mig kåt, att fantisera ihop hela historien och föreställa sig allt så intensivt som möjligt för att kunna sätta ord på allt, och sedan att läsa att andra blir kåta av det! Mmm!

i sexväg, så älskar jag när jag är naken och min pojkvän står naken bakom mig, med ståndet hårt tryckt mot min rumpa, och smeker mina bröst min mage eller håller runt min hals, sådär bakifrån, och med ena handen mellan mina ben, så trycker jag min rumpa mot honom, och han blir ännu kåtare, samtidigt som vi kysser varandra.. mmm, blir galet kåt av det!! (& och sedan tillslut känna kuken tränga in bakifrån och knulla hårt.....!)
    Länka gärna till en novell!
  • Anonym (Mmm)
    Priapus skrev 2012-04-16 20:26:06 följande:
    Länka gärna till en novell!
    Hehe, brukar inte länka såhär på anonyma forum, men nu var det så länge sedan jag skrev så why not:
    bubblan.nu/user_article.php&search_user=felicia&search_rankfrom=0&search_rankto=5&search_datefrom=&search_dateto=&search_hits=10&search_sort=views
  • Anonym

Jag blir upphetsad och kåt när jag ser tjejer i tights. Det är så sexigt. Mest kåt blir jag når min fru har på sig det. Har köpt två par till henne som hon, som tur är, använder ofta.

Sen blir jag kåt av att se min fru sola toppless, men det var var länge sedan

, hon tycker inte att en ansvarsfull mor solar toppless.

Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?