• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • villemina
    Audrey Will skrev 2009-06-11 18:54:58 följande:
    You are my guinea pig! Ska bli jätteintressant att höra hur den sitter på dig, hoppas den kommer passa!!
    Yeah!

Hoppas den inte skickas med Ö-post så jag har den om typ 2 veckor, eller nåt.
    Det verkar ju inte va några problem att få igen pengarna om det skulle vara så att den inte passar.

www.tradera.com/Odd-Molly-blus-modell-862-storlek-2-var-09-auktion_93626002
  • villemina
    Audrey Will skrev 2009-06-11 18:56:52 följande:
    Eller "Vikten av att vara snyggt klädd när Kronofogden ringer på"!
    *ASG*
  • villemina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-11 18:53:03 följande:
    Vill påpeka att vi inte snackar skit här. Vi bara leder folk in i rent och hederligt shoppingfördärv Nästa tråd får heta "Odd Molly för inbitna - Din väg till ruinens brant (men du är lycklig under tiden)"
    Hehe...
    Jag tycker det är lite kul, jag har aldrig varit speciellt klädintresserad innan, handlat det mesta på H&M, liksom.
    Men det är nåt speciellt med Odd Molly... Jag är beredd att ta ett aptrist extraknäck bara för att få handla Mollysar. Finns väl iofs inte speciellt många extrajobb nuför tiden.
    Vill helst jobba lite - tjäba massor. Tips?
  • villemina
    villemina skrev 2009-06-11 19:01:26 följande:
    Hehe... Jag tycker det är lite kul, jag har aldrig varit speciellt klädintresserad innan, handlat det mesta på H&M, liksom.Men det är nåt speciellt med Odd Molly... Jag är beredd att ta ett aptrist extraknäck bara för att få handla Mollysar. Finns väl iofs inte speciellt många extrajobb nuför tiden. Vill helst jobba lite - tjäba massor. Tips?
    Sorry min kassa stavning:

TJÄNA massor menade jag ju off kors. Pengar, alltså. Eller kanske man kan få betalt i OM-plagg? Det hade passat mig ypperligt.
  • Siabellon
    Solskensmamman06 skrev 2009-06-11 13:13:59 följande:
    Jag är oxå sugen på den hooden i turkos. Hur sitter den på? Är det mycket "badrocks-känsla" över den, eller funkar den tex att ha till jobb med jeans. Tycker den ser grymt snygg ut!
    Den funkar absolut som tunika. har haft min i två dagar nu, först till velourhaighten o sen till jeans. men grannen kallade mig den kvinnliga varianten på Hugh Hefner....*mutter* hon har ingen smak alls!
  • Siabellon

*håller på att läsa ikapp allt jag missat under dagen*

• Milliemolly
    Bambiblogg skrev 2009-06-11 18:38:24 följande:
    Jag brukar ha spoiler linne under.
    vilket är spoilerlinnet?

är det det korta "nattlinnet" ?
  • Siabellon
    malinoski skrev 2009-06-11 19:35:11 följande:
    WOOOOHAAA!! Är det någon som har sett denna underbara skapelse live??? www.tradera.com/-UNIKT-SAMLAROBJEKT-NY-ODD-MOLLY-PALS-KAPPA-MASTE-
    SES--auktion_94126223 Kan verkligen se mig själv i den.. *drömmer*
    *sträcker på mig rätt stolt o tuppar mig*

Jag har den!!!
    Världens vackraste om du frågar mig!(ibland får man väl skryta lite va?)

Föresten så gillar jag de nya Trådnamnen! Jag röstar just för tillfället på den sista varianten med kronofogden.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna