• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • playmate86

måste skvallra lite. mina föräldrar kom hem på eftermiddagen idag från en 7dagars kryssning i skottland och hade av ren slup gått in i ett shoping mall och hittade grejer till lillen i magen som de bara var tvungna och köpa.

det var ett par byxor och långärmad tröja varma eftersom bebis kommer i vinter kan ha upp till 6mån med gammla nalle phu på och ett par skor med nalle på och halkskydd bara för att de hade halkskydd köpte de dem för barn går inte i den åldern så de behöver inte halkskydd sen fick vi badlakan med luva och tvättlapp till bebisen.. i9 veckan kommer bilder i galleriet på grejerna. vart så glad...

:):):):):):):):)

• playmate86

jag var vecka 11 på inskrivning bara för att jag gjorde ul vecka tio. annars är väl normalt vecka 10 tror jag

Moonlight83 skrev 2009-05-18 22:13:20 följande:
    Hur tidigt fick ni komma på hälsosamtal/inskrivning?
  • Fru T
    när ja va på hälsosamtal kommer ja inte ihåg, kan ha vart i vecka 8 tror ja...

Inskrivningen va ja på i vecka 13 och första ulet gjorde ja på samma dag lite senare
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Fru T skrev 2009-05-18 22:17:50 följande:
    när ja va på hälsosamtal kommer ja inte ihåg, kan ha vart i vecka 8 tror ja...Inskrivningen va ja på i vecka 13 och första ulet gjorde ja på samma dag lite senare
    eller så va det vecka 12, kan inte minnas allt

Datumen står på min sida om di vill räkna ut det
  • Apipoulai
    playmate86 skrev 2009-05-18 22:17:21 följande:
    jag var vecka 11 på inskrivning bara för att jag gjorde ul vecka tio. annars är väl normalt vecka 10 tror jag
    Hälsosamtal i v 9, för jag kunde inte tidigare (precis före jul). Inskrivning i v12 (strax efter nyår).
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-18 22:07:03 följande:
    Haha, ja, jag vet inte..jag har snöat in på att det blir en halvkusin eftersom de har inte det hela blodsbandet så att säga. Men jag vet inte, jag kanske tänker fel
    har inte riktigt tänkt på det mina syskon är för mig lika mycket syskon trots att vi inte är helsyskon, ja är ju uppvuxen med dom (eller ja dom är uppvuxna me mig)
  • thelifesaviour
    Hälsosamtalet hade jag i vecka 10, NUPP-ultraljud i vecka 13 och inskrivning i vecka 14.
  • Fru T

nee ja går fan å sätter mig i duschen igen...

sen får det bli vetekudden i sängen............. hoppas på sömn i natt men räknar inte mät

• thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-05-18 22:30:09 följande:
    nee ja går fan å sätter mig i duschen igen... sen får det bli vetekudden i sängen............. hoppas på sömn i natt men räknar inte mät
    håller tummarna för sömn!
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4