God morgon!
Vad skönt att du kommit iväg t nån o tala med Naffe, hoppas o tror att d känns mer naturligt efter att du varit där ett par gånger. Så himla skönt att d känns bra m dagis, låter äv klokt o vänta m inskolning, nu innan hinner han ju inte vänja sig iaf vid dagis o d blir lite mkt nytt på en gång. Passa på o njuta av x:a tiden m honom hemma nu innan bäbis kommer.
Hörrni, namntips!!! Nåt som passar t Elvira, nåt gammalt svensk flicknamn... Vi hittar ju INGA namn vi e överens om! Så hon får väl heta Inga kanske...
Här har Skalman jobb på G, har varit på 2 intervjuer o ett personlighetstest, håll tummarna!!! Nu e han borta på monteringsjobb m en kompis som kör eget, i Gävle e dom tors-fre o mån-tis. Sen blir d Uppsala veckan efter. Han hade kunnat jobba när dom er i Lund, Östersund o nån annan Norrländsk stad men d e i mitten o slutet av sept... Känns som om han borde jobba lite närmare hemmet då...
Jag har ont i tummarna så jag håller på o gå av emellanåt, spec vänster. Men samtidigt e jag lite glad över d, jag får ju va hemma då... E så glad över att jag inte ska jobba på länge länge!
Renoveringen e typ slut, lite småfix (sånt där som riskerar o aldrig bli gjort...) e kvar bara o nytt skåp över kyl o nya luckor runt ugn o micro. Elviras rum ska få lite tavlor o ny lampa. Igår städades d o röjdes o jag sorterade ut en massa jag aldrig använder o inte vill ha kvar. Barnvagnens liggdel fick sig en tvätt... D e rätt nära nu, snart dags o fräscha upp alla 50 o 56:or....
Jag kändei tisdags att jag behövded fly hemmet, så jag chansade o ringde lite kompisar o nästan alla kunde träffas o äta lite o babbla en massa. Spansk Tapas blev d, så gott!!! Jag lyxade m Gino t efterrätt, d e tusanimej GOTT!!
Här e d fint väder än så länge, skulle ju regna o va rusk idag. Igår hade vi ÖSREGN i omgångar, shit vilka skyfall d kom. O hagel, d ser för roligt ut när d studsar bollar på gräsmattan.
Vi ska äta frukost o åka hem t en kompis o hennes goa dotter (den söta ungen, vårt Gudbarn, i mitt galleri som nu hunnit bli 3,5) Vi hinner aldrig ses o ska nu ses utan karlar o d ska bli så kul!!!
Puss på er!!