Pess, vad bra att hon reagerat på det sättet! Det är lite enklare att lämna då, jag har haft så ont av att lämna Leon då han oftast varit ledsen/hysterisk och båda inskolningarna var oerhört jobbiga.
Jag hoppas att gårdagenslämning är nått som håller i sig för oss, räknar dock med problem då det är 3 nya fröknar att lära känna på hans nya avdelning, de gamla är såklart kvar men meningen är att de ska vara på den andra avdelningen.
En sak störde mig i går och det var att fröken som höll i Leons inskolning kallade honom för Leo hela tiden, jag tänkte att det var en felsägning men sen fick jag en lapp med mig hem och även på den står det Leo (finns ingen ens någon Leo på fs)
Kanske överreagerar men det är ju fan kasst, hon har ju spenderat mest tid med L, får se vilket namn hon säger i morgon, får väl rätta henne om inte de andra fröknarna sett hennes felskrivningar.
Klippa sig hade inte varit fel! Klippte mig på skärtorsdagen senast och jag har världens tjockaste hår så dt känns som en stor yllemössa och för att inte tala om en utväxt på 3 cm, helt rätt av dig Pess att passa på, en sådan lyx är sällan man får.
Meleah, låter ju riktigt bra
Kul att höra att allt är väl!
I dag blir det städning på schemat, det ser ut som fan då jag har/hade gått i städstrejk, det är tydligen vissa på tycker jag städar för ofta.
Ska sätta en trasa i handen på Leon så får han dra sitt strå till stacken
Sambon har jag inte sett sen i söndags fm.